معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

ضرورت توجه به تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی با اتخاذ تدابیر نوین

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پرهیز از خام فروشی راهبرد نظام است و صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشرو نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش را دارا است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز یکشنبه(۲۱ اسفند ماه) در جلسه شورای مدیران این شرکت با بیان اینکه صنعت پتروشیمی ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد اظهارکرد: باید از تمام ظرفیت های موجود در کشور برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی استفاده شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در صنعت پتروشیمی آغاز شده است و همه باید در تحقق این هدف بزرگ مشارکت فعال داشته باشند و در مسیر تولید محصولات نهایی در این صنعت ارزش آفرین با بهره گیری از کارگروه های اندیشه ورز و اجرایی تمام توان خود را بکار گیرند.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مدیریت طرح های این شرکت درخواست کرد تا با نظارت و رصد مستمر روند ساخت طرح ها به ویژه طرح های نیمه تمام راهکارهای اجرایی برای پیشرفت طرح ها را مورد توجه قرار دهند.

شاهمیرزایی ادامه داد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان شرکتی توسعه ای آماده هرگونه همکاری و حمایت از طرح های پتروشیمی است و برای توسعه این صنعت همگرایی و همکاری هلدینگ های پتروشیمی می تواند روند توسعه را شتاب بخشد.

وی همچنین به برگزاری همایش بین المللی IPF اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود فرصتی مناسب برای تبادل دانش و تجربه میان فعالان صنعت پتروشیمی است.

https://ipna.news/164742کپی شد!