توقف احداث کارخانه پتروشیمی به بهانه قانون ۵۰ سال گذشته محیط زیست

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد مبنی بر اینکه نباید جلوی استقرار صنایع بزرگ در استان گرفته شود، گفت: بحث احداث کارخانه پتروشیمی بهشهر روزنه امیدی در استان مازندران بوده است که به دلیل قانون ۵۰ سال پیش محیط زیست جلوی این کار گرفته و مانع از اشتغال جوانان بیکار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، آیت‌الله علی معلمی صبح امروز در همایش مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان با بیان اینکه ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی است چرا که شفافیت و ولایی بودن این دولت قابل توجه است، اظهار کرد: دولت سیزدهم در یکسال و نیم گذشته خدمات مناسبی ارائه داده است لازم است نتیجه جلسات تنظیم بازار به درستی پیگیری شود.

امام جمعه قائم‌شهر افزود: مردم باید در جریان کار و خدمت مدیران قرار بگیرند هرچند کاستی‌ها نیز باید مطرح شود.

این مسئول با تاکید براینکه مدیران تکریم و اقناع ارباب رجوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهند، تصریح کرد: به طوری‌که اگر نمی‌توانیم مشکل مردم را حل کنیم باید مردم را قانع کنیم و پاسخگویی به تلفن مردم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

آیت الله معلمی با ابراز عقیده مبنی بر اینکه برخی اعضای دولت قبلی برای رهبری در نشریات و روزنامه ها تعیین تکلیف می‌کنند، گفت: نشان می‌دهد این افراد جلوتر از رهبری حرکت می‌کنند و به دنبال منافع کشور نیستند.

https://ipna.news/164718کپی شد!