نقش مهم وزارت امور خارجه برای جذب سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی

مدیرسرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برای جذب سرمایه گذاری های جدید در صنعت پتروشیمی ایران، می توان از حمایت ها و ظرفیت های موجود در وزارت امور خارجه بهره مند شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،  رضا نکویی اظهارکرد: بازدید مدیران و کارشناسان وزارت امورخارجه از طرح ها و مجتمع های پتروشیمی منطقه عسلویه سبب شد تا مدیران صنعت پتروشیمی دیدگاه ها ، نظرها و برخ مشکلات خود را به اطلاع نمایندگان وزارت امور خارجه برسانند تا روند فعالیت ها و صادرات با سهولت بیشتری انجام شود.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: با توجه به تحولات بین المللی می توان با همکاری و تعامل سازنده ای که از سوی وزارت امور خارجه وجود دارد سرمایه گذاری های جدید خارجی را در صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشران جذب کرد که پیامد آن رشد اقتصادی و توسعه کشور خواهد بود.

وی با بیان این که در دیدار های انجام شده میان نمایندگان وزارت امور خارجه و مدیران شرکت های پتروشیمی راهکارهای مختلف برای رونق صادرات و جذب سرمایه گذاری های جدید بررسی شد گفت: تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یک راهبرد با هدف کاهش خام فروشی مورد توجه قرار دارد و رشد سرمایه‌گذاری می تواند ارزش افزوده بیشتری در صنعت پتروشیمی ایران را به همراه داشته باشد.

https://ipna.news/164504کپی شد!