فضای سبز ۳۵ هکتاری ایجاد شده توسط پتروشیمی پارس ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری است

فرماندار عسلویه در بازدید از غرفه پتروشیمی پارس در چهارمین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات، امنیت و حراست در خصوص طرح عظیم کاشت ۱۳ هزار اصله درخت در بستانو اظهار داشت: اقدام بسیار بزرگی انجام شده و تلاش های صورت گرفته در آینده خود را نشان می دهد.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، سیدعلی هاشمی افزود: از طرح اجرا شده بازدید داشته و به جرات می توان گفت اتفاق بی نظیری در روستای بستانو انجام شده است، شورا و دهیاری روستا نیز باید نسبت به نگهداری درختان و فضای زیست محیطی ایجاد شده تلاش داشته باشند.

وی اضافه کرد: امید است مابقی مجموعه شرکت ها نیز از پتروشیمی پارس الگو برداری داشته و با تلاش در راستای اجرایی نمودن مسئولیت های اجتماعی خود تمام تلاش خود را برای ایجاد هوای پاک و احترام به مردم، بکار گیری کنند.

فرماندار عسلویه ادامه داد: فعالیت و تلاش بسیار خوبی را از طرف پتروشیمی پارس شاهد بوده که انتظار می رود این رویه در سالهای آینده نیز ادامه دار باشد.

وی خاطر نشان کرد: فضای سبز ۳۵ هکتاری ایجاد شده توسط پتروشیمی پارس ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری داشته که امید است در این خصوص نیز اقدامات لازم برای جذب گردشگر انجام شود.

https://ipna.news/164400کپی شد!