بازی مخبر در بزرگترین شرکت بورسی ایران/ پشت پرده‌ی فشار بر علی‌عسگری چیست؟

شنیده‌ها حکایت از اعمال سلیقه گسترده معاون اول دولت سیزدهم در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس دارد.

به گزارش ایپنا – خبرگزاری پتروشیمی ایران؛ بر اساس اطلاعات منتشر شده در رسانه‌ها، فشارها بر علی‌عسگری مدیرعامل فعلی هلدینگ خلیج فارس برای وداع با بزرگترین پتروشیمی ایران و قبول مسئولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین شدت گرفته است.

گویا این ضرب‌المثل پارسی که «هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمیگیرد» در رفتار معاون اول دولت حجت‌الاسلام رییسی نمود عینی پیدا کرده و خبرها حکایت از تلاش مخبر دزفولی برای انتصاب علی‌عسگری به عنوان سفیر ایران در چین و انتصاب گزینه همشهری و دزفولی خود در شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس دارد.

گروهی از منتقدین مخبر دزفولی؛ قوم‌گرایی، حذف شایستگان و دخالت در امور سازمان‌های غیر بلافصل را از آفات این معاونت می‌دانند و اینگونه رفتارها را عامل مشکلات معرفی می‌کنند.

هرچه هست؛ «گربه محض رضای خدا موش نمی‌گیرد» و بناست اینبار بزرگترین شرکت بورسی که تحریم‌ها هم نتوانستند آن را شکست دهند، اینبار به دست عوامل داخلی از پای درآید تا شکست خط مقدم ارزآوری و بازار سرمایه تیرخلاص زودهنگامی باشد بر دولت سیزدهم!

باید منتظر ماند و دید آیا مدیرعامل سابق و پرحاشیه ای که چند هفته ای مهمان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آبادان و خوزستان بود با کمک های غیبی به مدیرعاملی هلدینگ خلیج فارس خواهد رسید یا خیر؟

https://ipna.news/164102کپی شد!