استاندار خراسان شمالی در ویژه برنامه رصد ؛

ضرورت تشریح دستاوردهای نظام ، انتقال پساب پتروشیمی مهم ترین مصوبه ملی استان و افتتاح ۵۱۶ پروژه در دهه فجر امسال

استاندار خراسان شمالی شب گذشته در ویژه برنامه رصد گفت : دستاوردهای نظام و اقدامات صورت گرفته باید برای مردم تشریح و بیان شود زیرا این کار موجب امید آفرینی در سطح جامعه خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه ایران پلکانی را در حال طی کردن است که می تواند در قالب یک ابرقدرت بعنوان قطب قوی مطرح شود ، افزود: نامگذاری چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با نام ایران استوار بیانگر این است در تمام فراز و نشیب های ایران، با تبعیت مردم و حضور رهبری ایران استوار مانده است .

وی با بیان اینکه رسمیت و قدرت یک کشور مردم آن و رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی هم مردم هستند، خاطر نشان کرد: برنامه های محوری دهه فجر بیانگر وحدت ما است و اینکه دشمن نتوانسته در بین ما نفوذ کند .

حسین نژاد مهم ترین مصوبه ملی استان در سفر رییس جمهور به استان را انتقال پساب پتروشیمی عنوان کرد و گفت : با انتقال پساب به داخل استان و جایگزین شدن آب شرب و استفاده از آب پشت سدها برای کشاورزی شاهد جهش اقتصاد کشاورزی خواهیم بود.

وی افزود : ۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

حسین نژاد گفت:این تعداد پروژه، ۴۶۹ طرح با ۶۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۴۷ طرح نیز با سه هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود. استاندار خراسان شمالی گفت: رتبه اول کلنگ زنی های پروژه های امسال دهه فجر در بخش صنعت و معدن ، آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی ، شرکت گاز و شهرداری ها است .

https://ipna.news/163976کپی شد!