درخشش تیم آمادگی جسمانی کارکنان پتروشیمی جم در المپیاد وزارت نفت

تیم آمادگی جسمانی کارکنان پتروشیمی جم با کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره انفرادی و کسب مقام سوم تیمی در المپیاد وزارت نفت درخشید.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران( ایپنا)، یازدهمین دوره از المپیاد ورزشی کارکنان کمتر از ۴۴ سال وزارت نفت با حضور ۷ شرکت اصلی و در ۱۲ رشته ورزشی به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، در شهر آبادان در حال برگزاری است.

تیم آمادگی جسمانی پتروشیمی جم پس از قهرمانی در مسابقات شرکت صنایع ملّی پتروشیمی، به عنوان نماینده صنعت پتروشیمی کشور در این مسابقات حضور پیدا کرد.

مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان وزارت نفت در ۷ رده سنی و در ۸ آیتم برگزار شد که پتروشیمی جم با تلاش مثال‌زدنی اعضای تیم، موفق به کسب چهار مدال طلا و یک مدال نقره و جایگاه سوم تیمی این دوره از مسابقات گردید.

در رده سنی ۲۷ تا ۲۹ سال “رشید چمبری” از پتروشیمی جم به مقام قهرمانی دست یافت. در رده سنی ۳۰ تا ۳۲ سال “حسین باصولی” با غلبه بر تمامی حریفان خود به مدال طلا رسید. در رده سنی ۳۳ تا ۳۵ سال “نعمت کلانتری” نشان طلای مسابقات را کسب کرد و در رده سنی ۳۶ تا ۳۸ سال نیز “سید عزیزالله لطیفی” بالاتر از همه رقیبان خود قرار گرفت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

همچنین در رده سنی ۳۹ تا ۴۱ سال “اکبر بشیری” با وجود اینکه تا روز آخر رقابت‌ها با اختلاف از رقبای خود در صدر بود، در نهایت به رتبه پنجم رسید و در رده سنی ۴۲ تا ۴۴ سال “حبیب سلیمان‌شعار” با کسب مقام دوم به مدال نقره دست یافت.

اعضای تیم آمادگی جسمانی پتروشیمی جم در یازدهمین دوره از المپیاد وزارت نفت آقایان “اکبر بشیری”، “سید عزیزالله لطیفی”، “نعمت‌الله کلانتری”، “حسین باصولی”، “رشید چمبری” و “حبیب سلیمان شعار” بودند که “علی ابراهیمی” به عنوان مربی و “علیرضا غلامزادگان” به عنوان سرپرست تیم را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کردند.

گفتنی است یازدهمین دوره از المپیاد ورزشی کارکنان کمتر از ۴۴ سال وزارت نفت با حضور ۷ شرکت اصلی و در ۱۲ رشته ورزشی از ۲۵ دی ماه به میزبانی شرکت ملّی پالایش و پخش فرآورده‌های ایران آغاز شده و تا ۱۳ بهمن ماه ادامه دارد.

https://ipna.news/163964کپی شد!