معاون سیاسی استاندار بوشهر:

پروژه‌های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌ها افتتاح یا آغاز می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دهه فجر امسال پروژه‌های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در استان کلنگ‌زنی، بهره برداری و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،اکبر پورات یکشنبه ۹ بهمن در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در دهه فجر باید تبیین اهداف انقلاب و میزان تحقق آن و شناخت موانع در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر باید رنگ و بوی متفاوت تری داشته باشد، تصریح کرد: قطعاً رسالت ویژه ما در این دوره جهاد تبیین است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب واقع شده و ایشان بارها مسئله جوانان را بسیار مهم می‌دانند و فرمودند که فقط با جهاد تبیین می‌توان با این وسوسه‌هایی که دشمن در حال انجام آن است، مقابله کرد، پس برما واجب است که در این حوزه به صورت جدی ورود کنیم و امسال به نظر می‌رسد اصلی‌ترین کار باید در این بخش صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: دشمنان ایران روی واژه «خلیج همیشه فارس» مانور می‌دهند و آن را به نام جعلی «خلیج عربی» می‌خوانند برای اعلام اینکه ما ذره‌ای از خاک وطنمان را که جزء آرمان‌های شهدا و امام راحل و فجرآفرینان دهه ۵۷ انقلاب اسلامی است، نخواهیم داد تجدید میثاق و عهد با شهدا به خصوص شهدای سال ۵۷ را با گلریزان مزار شهدا و دریای خلیج تا ابد فارس که شهدای بسیاری از استان بوشهر از دوران شهید رئیسعلی دلواری تا سردار شهید نادر مهدی‌ها نثار انقلاب اسلامی عزیران کرده‌ایم، خواهیم داشت.

پورات بیان کرد: در دهه مبارک فجر با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از سوی استاندار انقلابی و مردمی و دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌های ارزشمندی در بخش عمرانی و اقتصادی از سوی دولت و بخش خصوصی به طور ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌ها در استان کلنگ‌زنی، بهره برداری و اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در زمان حاضر، ادامه داد: اکنون هر لحظه ضرورت تبیین واقعیت‌ها وجود دارد؛ امروز سران کشورهای عربی به اشتباه یا فریب واژه جعلی خلیج عربی را برای خلیج همیشه فارس به کار می‌گیرند و نیازمند روشنگری درباره تاریخ این سرزمین هستیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر یا یادآوری اینکه امروز اتحادیه اروپا علیه سپاه عزیز قطعنامه صادر می‌کند تاکید کرد: همه فعالان شورای فرهنگ عمومی باید بر این امر اهتمام داشته باشند.

پورات بااشاره به نزدیکی دهه فجر و ولادت امام علی (ع)، بیان کرد: آذین بندی اداره‌ها به همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها ابلاغ شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: امروز جامعه نیاز به نشاط اجتماعی دارد و ادارات، مردم و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه اقدام کنند.

https://ipna.news/163906کپی شد!