استقبال از محصولات پتروشیمی ایران در بازار روسیه

محصولات پتروشیمی ایران، با کیفیتی قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی و نیز قیمت مناسب، در حال افزایش سهم خود در بازار سودآور روسیه است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، از مسکو، محصولات پتروشیمی ایران، با کیفیتی قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی و نیز قیمت مناسب، در حال افزایش سهم خود در بازار سودآور روسیه است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی پتروشیمی و صنایع وابسته در روسیه موسوم به «روس پلاست»، محلی برای عرضه محصولات باکیفیت ایرانی است.

خروج شرکت‌های اروپایی از بازار محصولات پتروشیمی روسیه، فرصتی در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار داده تا بتوانند محصولات کشورمان را روانه بازار روسیه کنند.

در مجموع ۸ شرکت ایرانی در پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران و غرفه‌های مستقل در حوزه پائین‌دستی و صنایع بسته‌بندی محصولات پتروشیمی، همراه با ۴۰۰ شرکت از ۱۶ کشور، محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

در همین حال مذاکرات فشرده بین مدیران شرکت‌های ایرانی و روسی، زمینه انعقاد ده‌ها قرارداد همکاری را فراهم کرده است.

خسرو حسن بیک‌اوف، نماینده سازمان توسعه تجارت خارجی روسیه در ایران در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: وقایع کنونی در دنیا، ایران و روسیه را به هم نزدیک کرده است و باید تحریم‌های آمریکا و غرب علیه ایران و روسیه را به فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها تبدیل کنیم.

این مقام روسی افزود: اخیرا قرارداد‌های مهمی منعقد کرده‌ایم که حجم تبادلات اقتصادی در همه زمینه‌ها، بویژه در حوزه پتروشیمی را افزایش خواهد داد.

اظهارات:
۱-جعفری – نماینده شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های ایران
۲-خسرو حسن بیک‌اوف – نماینده سازمان توسعه تجارت خارجی روسیه در ایران
۳- رامین کلهر – نماینده شرکت پتروشیمی ایرانی
۴- عباس دیانی – مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایرانی
۵- حسین اکبری – مدیر صادرات شرکت پتروشیمی ایرانی

https://ipna.news/163874کپی شد!