براساس صورت‌های مالی پتروشیمی خارک ؛

رشد ۲۷.۷ درصدی فروش ۹ ماهه پتروشیمی خارک

آمار کدال بورس به نقل از صورت‌های مالی شخارک نشان می‌دهد که علاوه بر رشد ۲۷.۷ درصدی فروش این شرکت که از ۶۱۸۸ میلیارد تومان در ۹ ماه اول ۱۴۰۰ به ۷۹۰۲ میلیارد تومان در ۹ ماهه اول ۱۴۰۱ رسیده، فروش محصولات این شرکت شامل گوگرد، متانول، پنتان، بوتان، و پروپان، نیز رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،فروش گوگرد، متانول، پنتان، بوتان، و پروپان شخارک در ۹ ماه اول ۱۴۰۱ افزایش داشت .فروش ۹ ماهه پتروشیمی خارک در ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۷.۷ درصد رشد مواجه شده و کل فروش ۹ ماهه ۱۴۰۱ معادل ۷۹۰۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ۹ ماهه اول ۱۴۰۰ با رقم ۶۱۸۸ میلیارد تومان رشد ۲۷.۷ درصدی داشته است.

رشد فروش محصولات پتروشیمی خارک

آمار کدال بورس به نقل از صورت‌های مالی پتروشیمی خارک نشان می‌دهد که علاوه بر رشد ۲۷.۷ درصدی فروش این شرکت که از ۶۱۸۸ میلیارد تومان در ۹ ماه اول ۱۴۰۰ به ۷۹۰۲ میلیارد تومان در ۹ ماهه اول ۱۴۰۱ رسیده، فروش محصولات این شرکت شامل گوگرد، متانول، پنتان، بوتان، و پروپان، نیز رشد داشته است.

رشد ۲۰ درصدی فروش گوگرد در پتروشیمی خارک

فروش گوگرد از ۲۵۶ میلیارد تومان در نه ماه ۱۴۰۰ به ۸، ۳۰ میلیارد تومان در نه ماه ۱۴۰۱ رسید و افزایش نزدیک به ۲۰ درصد داشته است.

رشد ۳۳ درصدی فروش متانول در پتروشیمی خارک

فروش متانول نیز از ۳۰۷۶ میلیارد تومان در ۹ ماهه ۱۴۰۰ به ۴۲۰۸ میلیارد تومان در ۹ ماهه۱۴۰۱ رسید و رشد ۳۳ درصدی داشته است.

فروش پنتان در پتروشیمی خارک ۳۰ درصد افزایش یافت

همچنین فروش پنتان از ۹۱۹ میلیارد تومان به ۱۲۶۷ میلیارد تومان افزایش داشته و رشد ۳۰ درصدی داشته است. فروش بوتان نیز از ۱۰۹۹ میلیارد تومان به ۱۱۵۶ میلیارد تومان رشد کرده است.

فروش پروپان در خارک به ۸۷۷ میلیارد تومان رسید

همچنین فروش پروپان از ۸۳۵ به ۸۷۷ میلیارد تومان افزایش یافته است. هزینه خوراک گاز ترش در پتروشیمی خارک به مبلغ ۳۵۱۰ میلیارد تومان و سوخت گاز طبیعی ۶۰۴ میلیارد تومان بوده که در مدت مشابه سال قبل خوراک گاز ترش ۳۲۳۱ و سوخت گاز طبیعی ۳۳۷ میلیارد تومان اعلام شده بود که هزینه خوراک و سوخت روی هم رشد ۱۵.۳ درصدی داشته است.

https://ipna.news/163704کپی شد!