نقش مؤثر بانوان در اعتلای صنعت نفت/ بانوان متخصص پابه‌پای مردان کمک کنند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به نقش تعیین‌کننده و مؤثر بانوان در تحقق اهداف صنعت نفت تأکید کرد: بانوان متخصص هم پابه‌پای مردان متخصص برای اعتلای این صنعت ماندگار و ۱۱۵ ساله کمک کنند.

 

مرتضی شاهمیرزایی امروز (سه‌شنبه، ۲۰ دی‌ماه) در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، این روز بزرگ را به نمایندگی از سوی همه همکاران صنعت نفت به‌ویژه همکاران صنعت پتروشیمی به یکایک بانوان فعال، متخصص، سربلند و سرافراز در صنعت نفت تبریک گفت.

وی با تأکید بر جایگاه و نقش والای بانوان در جامعه و خانواده افزود: وجود حضرت فاطمه صدیقه (س) در عالم خلقت یگانه و بی‌همتاست و فضیلت‌های حضرت فاطمه (س) در مقایسه با عمر ۱۸ ساله ایشان بسیار بی‌شمار و بی‌انتهاست.

معاون وزیر نفت با اشاره به نقش اساسی و تعیین‌کننده بانوان در جامعه و اهمیت حضور آنها در فعالیت‌های اجتماعی ادامه داد: بانوان مسلمان در تاریخ جمهوری اسلامی اثری بسیار اساسی، مؤثر و سرنوشت‌ساز داشته و دارند.

شاهمیرزایی با بیان اینکه بانوان دارای نقش انسان‌ساز و سرنوشت‌سازی در جامعه هستند، تصریح کرد: بانوان باید این موضوع را جدی بگیرند و برای نقش خود جایگاه ویژه‌ای قائل باشند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تحولات و اهدافی که صنعت نفت به‌دنبال آن است، اشاره کرد و گفت: صنعت پتروشیمی به‌طور جد به‌دنبال بومی‌سازی یا انتقال دانش‌های فنی مورد نیاز صنعت پتروشیمی کشور به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی است.

وی با اشاره به اینکه بانوان در این مسیر، نقش تعیین‌کننده‌ای دارند، تأکید کرد: بانوان متخصص هم پابه‌پای مردان متخصص برای اعتلای این صنعت ماندگار و ۱۱۵ ساله کمک کنند.

https://ipna.news/163605کپی شد!