فرصت ۳۰ میلیارد دلاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنیم که ظرفیت عظیم ۳۰ میلیارد دلاری را برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،پیام برزگر با بیان اینکه به همت شرکت‌های دانش‌بنیان، کارخانه نوآوری را در منطقه ایجاد خواهیم کرد، اظهار کرد: یکی از اهداف متعالی برای توسعه صنعت پتروشیمی استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای عبور از مشکلات، رفع موانع و جهش در تولید و صادرات است.

وی افزود: به همین منظور به‌دنبال ایجاد کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستیم، ظرفیت بسیار عظیم ۳۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای حضور و فعالیت مؤثر شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بیان کرد: نیازهای فناورانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه احصا شده و در اختیار دانش‌بنیان‌ها قرار می‌گیرد، به‌طور قطع دانش‌بنیان‌ها در صنعت پتروشیمی نقشی اساسی خواهند داشت و تغییرات خوب و رو به جلویی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنند.

گفتنی است منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جنوب استان خوزستان و شمالی‌ترین نقطه خلیج فارس در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ هکتار قرار گرفته است که سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن انواع محصول پتروشیمی را تولید می‌کند.

https://ipna.news/163025کپی شد!