فرصت ۳۰ میلیارد دلاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای دانش بنیان‌ها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنیم که ظرفیت عظیم ۳۰ میلیارد دلاری را برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان فراهم خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،پیام برزگر گفت: به همت شرکت‌های دانش بنیان، کارخانه نوآوری را در منطقه ایجاد خواهیم کرد گفت: یکی از اهداف متعالی برای توسعه صنعت پتروشیمی به یقین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای عبور از مشکلات، رفع موانع و جهش در تولید و صادرات است.

او می‌گوید: در همین راستا به دنبال ایجاد کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستیم، ظرفیت بسیار عظیم ۳۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای حضور و فعالیت موثر شرکت‌های دانش بنیان فراهم است.

به گفته او نیاز‌های فناورانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه احصا شده و در اختیار دانش بنیان‌ها قرار خواهد گرفت، قطعا دانش بنیان‌ها در صنعت پتروشیمی یک نقش اساسی خواهند داشت و تغییرات خوب و رو به جلویی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد خواهند کرد.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جنوب استان خوزستان و شمالی‌ترین نقطه خلیج فارس در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ هکتار قرار گرفته است که سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن انواع محصول پتروشیمی را تولید می‌کند.

https://ipna.news/163019کپی شد!