برنامه‌ریزی برای بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های صادراتی بندر امام خمینی/ آینده خوبی را برای صنعت پتروشیمی پیش‌بینی می‌کنیم

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه سال گذشته ۳ و نیم میلیون تن محصولات پتروشیمی از طریق بندر امام خمینی(ره) صادر شده است، گفت‌: یکی رویکرد جدی منطقه اقتصادی پتروشیمی، استفاده از همه ظرفیت‌های بسیار خوب در بندر امام خمینی در حوزه صادرات است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه سال گذشته ۳ و نیم میلیون تن محصولات پتروشیمی از طریق بندر امام خمینی(ره) صادر شده است، گفت‌: یکی رویکرد جدی منطقه اقتصادی پتروشیمی، استفاده از همه ظرفیت‌های بسیار خوب در بندر امام خمینی در حوزه صادرات است.

 پیام برزگر در نشست هم‌اندیشی توسعه بازار صنایع پتروشیمی و نفتی در بندر امام خمینی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در جلوگیری از خام فروشی، ایجاد اشتغال مولد و توسعه پایدار، اظهار داشت: ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال حاضر ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن است که بر اساس برنامه‌های توسعه‌ای، ۸ میلیون تن به این ظرفیت افزوده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با بیان اینکه توسعه زیرساختی در حوزه اسکله‌ها و پایانه‌های بندری و حفاظت و صیانت از این زیربناها، کار بسیار عظیم و مستلزم مدیریت انقلابی است، خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات اشتغال و توسعه پایدار انسانی، لازم است ابتدا مشکلات پایین دست و سرمایه‌گذاران حل و فصل شود که این رویکرد خود مستلزم توسعه بالا دستی است.
برزگر با بیان اینکه علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، صنعت پتروشیمی را سرپا نگه‌ داشته‌ایم، گفت: به رغم مشکلات بسیار زیاد، توانسته‌ایم این مسیر را قاطعانه و مقتدرانه طی کنیم.
وی خاطر نشان کرد: آینده‌ کاملا روشنی را برای صنعت پتروشیمی متصور هستیم
https://ipna.news/162679کپی شد!