ساخت خط دوم شست‌وشوی نمک در پتروشیمی اروند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند از آغاز ساخت خط دوم شست‌وشوی نمک در این واحد پتروشیمی برای رسیدن به ظرفیت کامل تولید محصولات خبر داد.

به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، کریمی به وجود ظرفیت تولید در واحد کلر پتروشیمی اروند تا ۹۰ درصد ظرفیت اسمی اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به ظرفیت کامل ساخت خط دوم شست‌وشوی و انتقال نمک به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شده است.

وی هدف از این اقدام را عرضه محصولات با ظرفیت بالاتر به بازار‌های داخلی و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: برای رفع موانع تولید و رسیدن به ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی برنامه ریزی کرده ایم.

کریمی می‌گوید: در طرح نوسازی مجتمع که با همکاری شرکت‌های داخلی انجام خواهد شد، به ظرفیت کامل تولید خواهیم رسید و تلاش خواهیم کرد هر روز بهتر از روز قبل پیش برویم و تغییرات نیز به همین منظور خواهد بود.

سلیمان زاده، مدیر تولید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: پتروشیمی اروند همیشه رابطه نزدیکی با دیگر مجتمع‌ها داشته و از شرکت‌های بسیار با پتانسیل صنعت پتروشیمی است که با توسعه آن جایگاه دیگر مجتمع‌های پتروشیمی و پایین دستی نیز ارتقا خواهد یافت و باید تلاش کنیم تا با توسعه اروند، صنعت پتروشیمی کشور رو به جلو حرکت کند.

https://ipna.news/162473کپی شد!