افزایش ظرفیت تولید در دستور کار پتروشیمی امیرکبیر

رئیس فروش داخلی پتروشیمی امیرکبیر گفت: موارد تغییر گرید و افزایش ظرفیت را در دستور کار قرار داده‌ایم و در حال بررسی افزایش ظرفیت الفین هستیم.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،کوروش اردشیری در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست  در مورد توان رقابت پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به اینکه تقاضای بازار به گونه‌ای است که می‌توانند محصولات خود را با رقابت خوبی بفروشند، گفت: برای ارتقای کیفیت هزینه کردیم و درخواست مشتریان درمورد تغییر گرید یا افزایش کیفیت را جدی گرفتیم؛ حتی هزینه افزایش کیفیت را در برخی موارد از مشتری نگرفتیم تا در شرایط مطلوب‌تری بتواند خرید کند.

وی افزود: موارد تغییر گرید و افزایش ظرفیت را در دستور کار قرار داده‌ایم و در حال بررسی تأمین خوراک و افزایش ظرفیت الفین هستیم.

رئیس فروش داخلی پتروشیمی امیرکبیر در مورد شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست نیز تاکید کرد: امسال پس از پاندمی کرونا، کیفیت نمایشگاه بسیار بهتر از سال‌های گذشته است.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست از ۳۰ شهریورماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد که امروز به کار خود پایان می‌دهد.

https://ipna.news/162265کپی شد!