ترکیه بازاری مطمئن برای محصولات پتروشیمی ایران

کارشناس معاملات خارجی یک شرکت ترک از نیازمندی خود برای واردات مواد اولیه پتروشیمی از ایران خبر داد و گفت: شرکت های ترکیه ای می توانند نیازهای خود را از ایران تامین کنند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، کارشناس معاملات خارجی شرکت “دورت دیوان” ترکیه در حاشیه نمایشگاه ایران پلاست  اظهارکرد: هر ساله فرصتی مناسب برای حضور شرکتهای خارجی به ویژه شرکت های ترک است و می توان گفت که صنعت پتروشیمی ایران در زمینه مواد خام و ماشین آلات در منطقه از کیفیت بی مثالی برخوردار است.

وی افزود: ما هر سال برای خرید مواد اولیه و در عین حال گسترش ارتباطات تجاری در این رویداد مهم شرکت می کنیم و محصولی که بیشترین آمار خردی را در شرکت ما به خود اختصاص داده پلی استایرن است.

این کارشناس ترک همچنین از عقد قرارداد با یک شرکت داخلی ایرانی برای خرید پلی استایرن در حجم سالانه ۲ هزار تن خبر داد.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه ایران پلاست از ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه در پنج گروه «مواد اولیه»، «کالاهای ساخته و نیمه‌ساخته‌شده»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «خدمات» و «بانک‌ها، بورس و مؤسسه‌های مالی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت پلیمر در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌رود و در میان نمایشگاه‌های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‌بندی می‌شود.

https://ipna.news/162250کپی شد!