انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با بهای ۷۰۰ تومان نهایی شد

 استاندار خراسان شمالی با اشاره به جلسه با وزیر نیرو از نهایی شدن انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با بهای مترمکعبی ۷۰۰ تومان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛محمدرضا حسین‌نژاد با اشاره به جلسه با وزیر نیرو اظهار داشت: پیگیری مصوبات راهبردی سفر رئیس جمهور نیاز به پیگیری مدیران دستگاه‌های مختلف زیر نظر نماینده عالی دولت در استان‌ها در پایتخت را دارد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور که مطالبه جدی مردم مرکز استان نیز می‌باشد، طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی است.

وی در ادامه افزود: ارکان مختلف دولت سیزدهم با هدف خدمت صادقانه و رفع معضلات و درمان زخم‌های کهنه مردم در حال تلاش شبانه‌روزی و خالصانه هستند و خادمین مردم در خراسان شمالی نیز از این قاعده پیروی می‌کنند.

حسین‌نژاد با اشاره به تفاهم شفاهی با وزیر نیرو در سفر استانی دولت به خراسان شمالی جهت انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی با بهای ۷۰۰ تومان خاطر نشان کرد: با گذشت نزدیک دو ماه از سفر رئیس‌جمهور و با درک شرایط شرکت

پتروشیمی به عنوان یک بنگاه اقتصادی امروز ابلاغ کتبی انتقال آب‌بها با همان قیمت اخذ شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان کرد: شرکت‌های آب‌فا و آب منطقه‌ای مکلف به همکاری حداکثری جهت اجرای این طرح هستند.

حسین‌نژاد در انتها تاکید کرد: از همین امروز دستور آغاز عملیات اجرایی این طرح با گار شبانه‌روزی وفق دستور ریاست جمهور را صادر و شرکت پتروشیمی ملزم به آغاز عملیات اجرایی است.

https://ipna.news/161696کپی شد!