پیام مدیرعامل پتروشیمی ایلام به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران‌ در مسیر اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و مطالبه‌گری نقش کلیدی و تأثیرگذاری بر‌‌عهده داشته‌اند و به عنوان سرداران عرصه‌ی دانایی و آگاهی‌بخشی کوشیده‌اند به نحو شایسته‌ای افکار عمومی را در‌ مسیر عقلانیت و فهم درست از وقایع نمایندگی نمایند.

به‌ گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران‌ در مسیر اطلاع‌رسانی، امیدآفرینی و مطالبه‌گری نقش کلیدی و تأثیرگذاری بر‌‌عهده داشته‌اند و به عنوان سرداران عرصه‌ی دانایی و آگاهی‌بخشی کوشیده‌اند به نحو شایسته‌ای افکار عمومی را در‌ مسیر عقلانیت و فهم درست از وقایع نمایندگی نمایند.

تعامل صنعت و رسانه در‌ بستر ارتباط دوسویه و آگاهانه نقش بسزایی در توسعه متوازن و ارزش‌آفرین داشته است و به درستی عزیزان خبرنگار در استان شهید پرور ایلام از سرآمدان جبهه‌ی خبر و مطبوعات در‌ کشور به این رسالت خود متعهدانه عمل نموده اند.

ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی ؛ روز خبرنگار، فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی و شهادت حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش را به عموم شیعیان و علی الخصوص اصحاب رسانه تسلیت عرض می‌نماید.

سرباز عرصه‌ی صنعت

حسن نجفی‌سمنانی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام

https://ipna.news/161600کپی شد!