آماده مناظره برای تخلفات مدیریتی شرکت پتروشیمی شازند اراک هستیم

دبیر کل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی ضمن انتقاد به عملکرد مدیریتی شرکت پتروشیمی شازند اراک گفت: اماده مناظره برای عملکرد مدیریتی این شرکت هستیم.

 

 

 رضا عزیز آبادی با اشاره به نامه مجمع اندیشه وحدت اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این مجمع چندی پیش طی یک نامه سرگشاده به حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه این تخلفات را اعلام کرده است.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه نامه را به صورت سرگشاده در فضای مجازی منتشر کرده ایم‌اما هنوز پاسخ شفافی برای این تخلفات از سوی شرکت دریافت نکرده ایم.
وی با بیان اینکه شش سال عملکرد مدیریتی مدیرعامل پتروشیمی شازند اراک باید پاسخگوی افکار عمومی باشد گفت: در این نامه به صراحت تاکید شده است که نحوه هزینه کرد اعتباراتی که طی این مدت به سفارش نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان انجام گرفته اعلام شود چرا که این اعتبارات  جنبه تبلیغی برای نماینده داشته است.
وی با اشاره به اینکه ایشان باید به صورت قانونی بازنشسته می شدند خاطرنشان کرد:  همچنین ترک فعل های حیاتی نظیر تامین تجهیزات که پایداری و تاب آوری شرکت را در تولید پایدار شکننده نموده است مورد سوال است.
عزیز آبادی خواستار شفاف سازی مجموعه مدیریتی پتروشیمی شازند به این ابهامات شد و گفت: امیدواریم قبل از حجت الاسلام اژه ای مدیر عامل شرکت در این‌زمینه ها و از جمله عملکرد منفی ایشان در برخورد با کارکنان پاسخ قانع کننده ای به افکار عمومی بدهد.

https://ipna.news/161416کپی شد!