دعوت مدیر توسعه صنایع پایین دستی از شرکتهای پتروشیمی برای حضور در نمایشگاه فارمکس ۲۰۲۲

روز یکشنبه۲۶ تیر ماه، مدیران سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی جلسه مشترکی با دکتر عباس غلامی، مدیر توسعه صنایع پایین دستی برگزار کردند که نتیجه آن گسترش همکاری های شرکتهای پتروشیمی با سندیکا و حضور در رویدادهای دارویی به خصوص نمایشگاه فارمکس بود.

 

 

به دنبال برگزاری این جلسه بسیار مهم دکتر غلامی طی نامه ای رسمی از تمامی شرکتهای پتروشیمی دعوت کردند که در نمایشگاه فارمکس۲۰۲۲ حضور یابند. متن این نامه بدین شرح است :

با عنایت به جلسات برگزار شده با سندیکای داروئی کشور در خصوص برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی( فارمکس در مجموعه نمایشگاهی ایران مال۱ الی۴ شهریور ماه۱۴۰۱) به استحضار می رساند، فارمکس بزرگترین رویداد داروسازی کشور است که در این سالها ،توانسته با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت در کنار یکدیگر فرصتهای کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالیت صنعت نمایان سازد و به رشد شرکتهای داخلی کمک نماید.

این رویداد بین المللی توسط سندیکای تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می گردد. با توجه به اینکه شرکتهای حاضر در این سندیکا بخش عمده ای از خوراک زنجیره اصلی خود را (جهت تولید و بسته بندی) از شرکتهای پتروشیمی دریافت و در این صنعت ارزش آفرین برای تولیدات دارویی که در رتبه جهانی در رتبه سوم قرار دارد، مصرف می نماید.

لذا پیشنهاد میگردد مجتمع های مرتبط با صنایع دارویی که خوراک این صنعت را در سه زمینه مواد شیمیایی و مواد موثره میانی و بسته بندی صنایع دارویی تامین می نمایند در نمایشگاه فوق به صورت موثر شرکت و خودکفائی حداکثری این صنعت را رقم زنند. جهت رزرو غرفه و کسب اطالعات بیشتر می توان به سایت http://Pharmex.me مراجعه نمایند.

https://ipna.news/161303کپی شد!