نقش دادگستری در امنیت پایدار و کمک به ایجاد توسعه همه جانبه صنعت پتروشیمی در منطقه بسیار موثر بوده است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با همراهی جمعی از روسا و اعضا هیات رئیسه سازمان با روسای دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دو شهر بندرماهشهر و بندرامام ره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ پیام برزگر در این دیدارها، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و یاران شهیدش گفت: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان همواره با تعامل دو سویه و همکاری موثر با صنعت در ایجاد امنیت و آرامش در فضای عمومی شهرستان و در کمک به توسعه و رونق سرمایه گذاری و تولید پایدار در منطقه، نقش بسیار مهمی ایفا نموده است.

وی با تاکید بر اینکه دادگستری مرجع تظّلمات است و برای اجرایِ عدالت، قضات و کارکنان آن زحمات و مشقات بسیاری را متحمل می شوند که این خود جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی خاطر نشان‌کرد: قوه‌ قضائیه برقرار کننده عدل و احقاق حق صاحبان حق است و این امر مهم، وجود قوه قضاییه را حائز اهمیت نموده و مسئولیت این نهاد را بسیار سخت و سنگین ساخته است. از همین جهت زحمات و مساعی ارزشمند قضات و پرسنل خدوم و پرتلاش مجموعه دادگستری جای تشکر و قدردانی دارد.

در این دیدارها نیز روسای دستگاه قضایی شهرهای بندرماهشهر و بندرامام(ره) به بیان نقطه نظرات و طرح دیدگاه های خود پرداخته و بخشی از دغدغه و انتظارات و نیازهای مهم شهرستان و منطقه را در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و تجهیزاتی و زیرساختی به ویژه در حوزه قضایی و انتظامی و امنیتی عنوان نمودند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز ضمن تایید بر اهمیت تجهیز و بروز رسانی امکانات و تجهیزات مورد نیاز بخش های انتظامی و قضایی منطقه در جهت تسریع در رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان، بر استمرار و تداوم همکاری های صنعت در توسعه زیرساخت ها و همکاری های دوجانبه با دستگاه قضایی خبر داد.

https://ipna.news/160988کپی شد!