دیدار سهامداران “پارس” در مجمع

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی پارس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۹۳٪(نود و سه درصد) سهامداران در حال برگزاریست.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛مجمع شرکت پتروشیمی پارس منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ با حضور ۹۳ درصد (نود و سه درصد) سهامداران در حال برگزاری است.

مسعود حسنی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس اظهار کرد: از ارکان جهت ساز شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌توان به ارزش، چشم انداز و ماموریت شر کت اشاره کرد.

وی افزود: همچنین از استراتژی‌های شرکت می‌توان به توسعه سرمایه گذاری در زنجیره ارزش پایین دستی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اسمی موجود با تاکید بر رفع تنگنا‌های واحد‌های تولید، توسعه و تعالی سازمانی از طریق نظام‌های مدیریتی، بهبود و توسعه مدیریت سرمایه‌های انسانی با تمرکز بر نگهداری مطلوب منابع انسانی، مدیریت بهینه دارایی‌ها سازمان با تمرکز بر تامین مواد شیمیایی، قطعات و تجهیزات از داخل کشور و توسعه و تعمیق مدیریت ریسک در سازمان اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس ادامه داد: از اهداف شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش سود اوری، افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و سایر ذینفعان، کاهش تولید کربن و سایر آلاینده‌های زیست محیطی کاهش حوادث و آسیب‌های شغلی به منظور صیانت از سرمایه‌های اصلی شرکت اشاره نمود.

حسنی گفت: در زمینه تولید در سال ۱۴۰۰، مجموع تولید واحد استحصال اتان از ۲/۴۵۳/۰۰۰تن در سال ۱۳۹۷ به ۲/۸۳۸/۰۰۰ تن در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد. همچنین فروش مقداری محصول بوتان و پنتان پلاس از ۴۱۵/۹۶۱ تن در سال ۱۳۹۷ به ۵۴۷/۲۰۷ در سال ۱۴۰۰ و پنتان پلاس از مقدار ۹۹/۵۳۳ در سال ۱۳۹۷ به ۸۸/۱۸۲ تن در سال ۱۴۰۰ افزایش پیدا کرد.

https://ipna.news/160840کپی شد!