حریق انبار ضایعات پتروشیمی اروند در مراحل پایانی لکه گیری و عادی سازی است

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ کمتر از ۲ ساعت عملیات امدادی، با تلاش مداوم تیم های عملیات ایمنی و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی اروند، شعله های حریق محل تجمع ضایعات در محیط روباز شرکت پتروشیمی اروند در حال اطفا کامل است.

محسن ادیبی رییس روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بابیان اینکه، در پی این حادثه آتش سوزی که در محل انبار روباز پتروشیمی اروند و در سطح یک شرایط اضطراری منطقه اتفاق افتاد، با حضور به موقع تیم های عملیاتی ایمنی و آتش نشانی، حریق بطور کلی کنترل و اکنون نیز شعله های آتش بطور کامل در حال خاموش شده است.

علت بروز این حادثه آتش‌سوزی وجود نخاله ها و ضایعات پالت های چوبی و پلاستیکی پتروشیمی و مواد اشتعال زا موجود در محوطه اطراف محل تجمع ضایعات پتروشیمی اروند و محیط روباز بوده و گرمای بیش از حد هوا نیز عامل بروز اتش شده است.

در همین رابطه مهرزاد غیبی رییس HSE و فرماندهی حادثه منطقه، با سایر اعضاء تیم فرماندهی، در محل حادثه حضور یافت و ضمن هدایت تیم های عملیات، نسبت به ارزیابی این حادثه اقدام و نکات و الزامات ایمنی را جهت جلوگیری از بروز حوادث مشابه تاکید نمودند.

https://ipna.news/160800کپی شد!