مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل ان پی سی اینترنشنال برگزار شد/ ماموریت ویژه برای تامین مالی و جذب سرمایه‌های خارجی

مراسم تکریم سید مهدی قاسمی زاویه سادات و معارفه حامد تجلی‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ان پی سی اینترنشنال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در این مراسم معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این تکریم و معارفه را نمادی از چرخشی مدیریتی و نخبگانی خواند و گفت: در این مدت مهندس قاسمی زاویه با اخلاص و تلاش، برای حل مشکلات بزرگ این شرکت تلاش کرده است که این زحمات قابل تقدیر است.

حسن نشان زاده مقدم تصریح کرد:تجلی‌‌زاده که از جوانان نخبه، صاحب آتیه و دارای تجارب مرتبط با فعالیت شرکت ان پی سی اینترنشنال است در فرایندی بیش از دو ماه برای این سمت مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با این فرایند طی شده و تحصیلات و شناختی که از آقای تجلی زاده حاصل شد و با توجه به پروژه‌های متعددی که گروه در دست دارد، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و فاینانس مهم است و امیدواریم در این مسیر ان پی سی اینترنشنال نقشی پررنگ داشته باشد.

قاسمی زاویه سادات نیز در این مراسم اظهار داشت: شرکت ان پی سی اینترنشنال می‌توانست به بازوی خوبی برای تامین مالی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبدیل شود که امیدواریم با تغییر نگاه‌ها این شرکت به جایگاه واقعی خود برگردد.

مدیرعامل سابق ان پی سی اینترنشنال تصریح کرد: این شرکت ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و با تلاش‌های صورت گرفته مدیریت پتروشیمی مهر نیز به گروه برگشته و حالا در یکی دوی امدادی ادامه مسیر مدیریتی را به آقای تجلی زاده می‌سپاریم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

تجلی زاده نیز در این مراسم، با اشاره به ماموریت محول شده به ان پی سی اینترنشنال در حوزه تامین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای تسهیل فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم ان پی سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تامین مالی پروژه‌های گروه تبدیل کنیم.

مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز عزیزی تکریم می‌شود و نه تودیع، چرا که این عزیزان سرمایه‌های گروه هستند و می‌بایست از این سرمایه‌ها و تجارت آنها استفاده کنیم و البته مدیران سابق حتما از حمایت‌های حقوقی و معنوی گروه در خصوص مسائل دوران مدیریتی، پس از مسئولیت هم برخوردار خواهند بود چرا که تلاش‌های آنها در راستای اهداف و ماموریت‌های محوله بوده است و ضمن تبریک به دکتر تجلی زاده برای قبول این مسئولیت در این شرایط ویژه، امیدواریم حرکت رو به رشد این شرکت با شتاب بیشتر را شاهد باشیم.

https://ipna.news/160575کپی شد!