دو ژنرال در راس دو شرکت پتروشیمیایی مهم کشور/ سورپرایز علی عسگری برای اروند و بندرامام

علی چاروسائی مدیرمسئول خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، در یادداشتی نوشت: خبرهای تایید شده حکایت از دو انتصاب بسیار دقیق برای دو شرکت مهم پتروشیمیایی کشور دارد. پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اروند به دو ژنرال نفتی شایسته سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، خبرهای تایید شده حکایت از انتصاب قریب الوقوع سپهدار انصاری نیک به عنوان مدیرعامل پتروشیمی بندر امام و محمدرضا کریمی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی اروند دارد.

سپهدار انصاری نیک، دانش آموخته رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس از دانشگاه تهران بوده که سوابقی همچون مدیرعاملی پتروشیمی مرجان، پتروشیمی جم ، رئیس مجتمع و عضو هیئت مدیره پتروشیمی تندگویان، عضو هیئت مدیره پتروشیمی بوعلی سینا، عضویت هیئت مدیره پتروشیمی نوری، معاون مدیرعامل پتروشیمی شازند و مدیریت طرحهای توسعه و مشاور مدیرعامل پتروشیمی امیر کبیر را در کارنامه خود دارد. وی به مدت ٢٧ سال تجربه در صنعت پتروشیمی ایران را در سوابق کاری خود دارد.

وی قرار است بجای حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندر امام شود.

همچنین محمدرضا کریمی که به عنوان مدیرعامل پتروشیمی اروند از سوی علی عسگری معرفی خواهد شد، از خاک صحنه خوردگان صنعت پتروشیمی بوده و مسئولیت های مهم و تخصصی بسیاری در این صنعت در کارنامه خود دارد.

کریمی با بیش از ۲۰ سال سابقه کارشناسی و مدیریتی در صنعت پتروشیمی و مدرک کارشناسی ارشد پلیمر توانسته عملکرد مثبتی از خود به جای بگذارد.

وی فعالیت خود در صنعت پتروشیمی را در اوایل دهه هشتاد با پذیرفتن مسئولیت ساخت یکی از واحدهای پلیمری پتروشیمی شهید تندگویان آغاز کرد و  توانست در بدو کار خود اعتماد مدیران بالادست خود را جلب کند.

کریمی در حال حاضر مدیر بازرگانی پتروشیمی اروند است.

این انتصابات تخصصی نشان داد که علی‌عسگری بنا دارد حواشی بوجود آمده در زمان انتصاب خود را پاسخ داده و دل بدنه‌ی کارشناسی، کارکنان و مدیران صنعت پتروشیمی را به دست آورد.

وی پیش تر نیز با انتصابات تخصصی و حرفه ای در واحد های ستادی هلدینگ خلیح فارس پالس های مثبتی به منتقدین ارسال کرد و نشان داد کار تخصصی هلدینگ خلیج فارس را به مدیران فنی و کارکشته‌ی این صنعت خواهد سپرد و خود به عنوان هماهنگ کننده بالادستی با سایر ارگان های نظام عمل خواهد کرد.  روشی که موفقیت هلدینگ خلیج فارس را در توسعه، سود آوری و ارزآوری تضمین خواهد کرد.

https://ipna.news/160518کپی شد!