تأسیسات دریایی و هلدینگ خلیج فارس تفاهم‌نامه امضا کردند

شرکت‌های مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات پتروشیمی برای توسعه میدان‌های نفت و گاز در حاشیه نمایشگاه نفت بیست‌وششم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ پس از هماهنگی‌های انجام‌شده بین شرکت‌های ملی نفت ایران و ملی صنایع پتروشیمی به‌منظور توسعه و تقویت همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران در زمینه توسعه میدان‌های نفت و گاز، تفاهم‌نامه همکاری در میدان‌های نفت و گاز با حضور محمدرضا زهیری، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) در محل غرفه این هلدینگ در بیست‌وششمین نمایشگاه نفت امضا شد.

شایان ذکر است به سبب این تفاهم‌نامه شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی با سرمایه‌گذاری هلدینگ خلیج فارس، در آینده‌ای نزدیک سهمی بسزا در اجرای پروژه‌های اکتشاف و تولید کشور و شتاب‌بخشی به توسعه میدان‌های نفت و گاز خواهد داشت.

این تفاهم‌نامه سبب توسعه همه‌جانبه همکاری‌های میان دو شرکت به‌ویژه در حوزه بالادست نفت و گاز شده و شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی در ایفای برنامه‌های مشترک با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نقشی بسزا را ایفا خواهد کرد.

https://ipna.news/160283کپی شد!