امکان اختصاص فضایی تازه برای جانمایی گروه محصولات در نمایشگاه ایران‌پلاست

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از ادامه تلاش‌ها برای افزایش فضای برگزاری این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: فضایی تازه برای گروه محصولات در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ ایوب بنوی از تلاش‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی برای جبران حداکثری فضای کاهش‌یافته در این دوره ایران‌پلاست خبر داد و اظهار کرد: همان‌طور که مشارکت‌کنندگان در جریان هستند، به‌دلیل موج‌های شیوع ویروس کرونا و انتقال نمایشگاه‌ها به نیمه دوم سال و تراکم شدید و هم‌زمانی ایران‌پلاست با دو نمایشگاه دیگر، متأسفانه فقط ۱۸۰۰۰ متر فضا در اختیار نمایشگاه ایران‌پلاست قرار گرفت.

وی ادامه داد: با این حال همه تلاش بر این بود تا با مدیریت فضا، بیشترین مشارکت حاصل شود و تعداد بیشتری از شرکت‌ها بتوانند در سالن‌های نمایشگاه جانمایی شوند.

مدیر پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست افزود: تقاضای ۵۰ تا ۶۰ هزار متری پیش‌ثبت‌نام امسال، مؤید این نکته بود که درخواست فضاهای چند صدمتری حتی به شیوه دوره‌های پیش میسر نیست. هر چند توانسته‌ایم طی مذاکراتی مفصل این تضمین را بگیریم که سال آینده کل سالن‌های مرکز نمایشگاهی تهران در اختیار ایران‌پلاست قرار گیرد.

بنوی گفت: به موازات این مدیریت فضا، رایزنی‌ها برای افزایش سالن‌های در اختیار نمایشگاه ادامه یافت و سرانجام تاکنون موافقت ضمنی شد تا فضایی صرفاً برای جانمایی گروه محصولات اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: امسال با همکاری تشکل‌ها نتیجه خوبی در واگذاری غرفه‌ها داشتیم.

پانزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

https://ipna.news/159014کپی شد!