منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به استقبال از جشن های پیروزی انقلاب می رود

برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی؛ به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛سرپرست روابط عمومی و دبیر کمیته فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از تشکیل جلسه هماهنگی ستاد این مراسم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های گرامی داشت دهه مبارک فجر امسال، حضور و مشارکت یکپارچه و فعال مدیران و کارکنان پرتلاش صنعت پتروشیمی در مراسمات و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود.
وی با اشاره به اهم موضوعات مصوب در این ستاد از برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) درمیدان آزادی منطقه ویژه خبر داد.

محسن ادیبی گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که برنامه‌های این دهه اقتدار انقلاب را به نمایش خواهد گذاشت و در همین رابطه کلیه عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم با برنامه‌ریزی منسجم و مسئولانه و با فضاسازی مناسب در تلاش اند تا زمینه اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر امسال را با شکوه تر برگزار نمایند.

وی، بااشاره به اینکه همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز با برپایی مراسمات ویژه و آذین بندی و نصب پرچم های مناسبتی و چراغانی بلوارها و سایت ها، به استقبال از جشن های پیروزی انقلاب خواهد رفت.

دبیر کمیته فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه این گفتگو بیان داشت: فضاسازی منطقه از روز شنبه ۹ بهمن انجام خواهد پذیرفت. نصب پرچم در بلوار ورودی و خروجی منطقه، نصب بنرهای بیلبوردی و استندی، فضاسازی و آذین بندی میدان آزادی، نصب المان دهه فجر در محل پل سازندگی، اجرای مراسم بر افراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و رونمایی از نماهنگ زیبای “افتخار” با معرفی صنعت پرافتخار پتروشیمی اثر هنری ارزشمند و ماندگار از هنرمندان و جوانان بومی شهرستان در مراسم ویژه بزرگداشت ۱۲ بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به میهن عزیز اسلامی، برگزاری مسابقات مناسبتی در بین الصلاتین نیز از دیگر برنامه های این ستاد خواهد بود.

وی افزود: در این ایام پخش سرودهای انقلابی، ارسال پیامک های مناسبتی، زیارت قبور مطهر و پاک شهدا و تجدید میثاق با آرمان های اصیل انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مصاحبه با رسانه‌های سراسری و محلی به منظور انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای بزرگ صنعت ارزش آفرین پتروشیمی پس از انقلاب، نیز از جمله برنامه های ویژه و متنوعی است که با همکاری روابط عمومی، شورای اقامه نماز، پایگاه مقاومت بسیج و شهرداری منطقه در دهه فجر امسال برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

https://ipna.news/158978کپی شد!