رقابت تنگاتنگ برای مدیرعاملی پتروشیمی جم به اوج خود رسید

امیر اکبری نخبه بوشهری در یک قدمی صندلی صدارت پتروشیمی جم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، یک‌منبع موثق در گفتگو با ایپنا اظهار کرد: در ادامه روند پیگیری های استاندار بوشهر در جهت تحقق مطالبه اصلی مردم مبنی بر انتصاب نخبگان بومی این استان در سطوح عالی پتروشیمی، امیر اکبری متولد بوشهر و عضو هیئت مدیره شرکت پالایشی نفت بندرعباس در رقابتی تنگاتنگ با رضا علیزاده کاسین قرار دارد.

گفته می شود که رضا علیزاده کاسین در تلاش برای پوشیدن ردای مدیرعاملی این شرکت می باشد و در این بین یکپارچگی و تحرک شگرفی از نمایندگان استان بوشهر در حمایت از امیر اکبری به چشم نمی آید.

استان های صنعتی ضعفی جدی در حمایت از نیروهای نخبه بومی برای کسب سهم خود از صنعت دارند‌.

در پی بی تفاوتی نمایندگان مردم و رسانه ها در حمایت از نخبگان بومی، این مطالبه مهم مردم محقق نگردیده و بحران نبود مدیری بومی در صنعت این استان، بغرنج تر خواهد شد.

https://ipna.news/158954کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جانم رهبر واقعا نباید مدیریت هیچ پتروشیمی در عسلویه را به مدیران بومی استان بوشهر داد بروید و وضعیت اسفناک پتروشیمی کیمیای خاورمیانه را ببینید که دولتی......چه بر سر آن پتروشیمی اورده
  • شهدا هیچ پتروشیمی را به دست فرد بومی ندهید این تجربه نشان داده و فاجعه پتروشیمی کیمیا در عسلویه که دست بومی ها بود را فراموش نکنید تا ده سال دیگه کیمیا درست نمیشود