دومین کنفراس باشگاه مشتریان پتروشیمی بندرامام/حمیدرضا رستمی:جوهره ماموریت مان ارزش آفرینی پایدار برای مشتریان است

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در دومین کنفرانس باشگاه مشتریان اهم موارد رویکردی و اهداف شرکت را در حوزه ارتباط با مشتریان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در مراسم افتتاحیه دومین کنفرانس باشگاه مشتریان ضمن تشریح اهداف شرکت از برگزاری این نشست به نقش ویژه مشتریان وفادار و شرکای کلان پتروشیمی بندرامام اشاره و برنامه‌های بندرامام را در این حوزه تشریح کرد.

حمیدرضا رستمی در ابتدا ضمن خیر مقدم به حاضرین و مدیران حاضر در نشست، اظهار داشت: پتروشیمی بندرامام امروز در قالب یک شرکت هدایت می‌شود و مدیریت آن بصورت کامل تجمیع شده و بعنوان یک مجموعه واحد و معظم در سطح ملی فعالیت می‌کند که با این اقدامات اصلاحی صورت گرفته می‌توان پتروشیمی بندرامام امروز را یک پتروشیمی جدید (New BIPC) تصور کرد که با چابکی بیشتر از گذشته فعالیت‌های خود را اجرایی می‌کند.

رستمی در ادامه ضمن گرامیداشت روز ملی هوای پاک و تاکید بر جایگاه ویژه طبیعت، تصریح کرد: پس از تجمیع مدیریت شرکت، با رویکردی نوین و متفاوت استراتژی برای شرکت تدوین شد که یکی از ارکان اصلی آن ارزش آفرینی پایدار برای مشتریان و شرکا است و ما جوهره ماموریت‌مان را همین موضوع می‌دانیم و شرکای تجاری ما اصلی‌ترین تکیه گاه هستند. در همین راستا از پیشنهادات و انتقادات مشتریان و شرکای گرامی در تعاملات فی ما بین استقبال خواهیم کرد. در واقع ماهیت وجودی شرکت برپایه ارزش آفرینی پایدار برای کارکنان، جامعه، سهامداران، مشتریان و شرکاء است و همواره ما در تلاش هستیم تا با تنوع در تولید محصولات بیشترین خدمت را به کشور و ذینفعان خود برسانیم.

وی افزود: چشم‌انداز پتروشیمی بندرامام توسعه ۳۰ درصدی در تنوع بخشی در سبد محصولات است و به این معنی است که رویکرد تعاملی شرکت باید بیشتر از گذشته باشد البته این رویکرد می‌بایست در سطح ملی هم دیده شود تا نیازهای بازار در تعامل با مشتریان شناسایی و رفع آن نیازها برنامه‌ریزی کرد که در نهایت محصولات صنایع پتروشیمی به بهترین شکل در اختیار مشتریان پایین دست قرار گیرد و پایین دست هم بتواند با تولید کالاهای مصرفی مختلف آن را در اختیار جامعه قرار دهد.

رستمی در بخشی دیگر زنجیره ارزش را اصلی‌ترین موضوع در سطح ملی دانست و اظهار داشت: می‌بایست به زنجیره ارزش در تمامی حوزه‌ها توجه دقیق و عمیقی داشت و هر اقدامی به ویژه در صنعت پتروشیمی باید در زنجیره فرآیند و زنجیره ارزش قرار گیرد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان در زمینه همکاری با بانک تجارت از بسته همیار بورس خبر داد و گفت: پتروشیمی بندرامام و بانک تجارت پس از بررسی‌های گسترده و با توجه به گردش مالی که پتروشیمی بندرامام داراست، به این تفاهم رسیدند که در قالب یک بسته با عنوان همیار بورس به وسیله منابعی که در بانک وجود دارد در چارچوب و مقررات موجود کشور، همکاری کنند.

https://ipna.news/158946کپی شد!