مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی ، حجت‌اله طالبی را به سمت مدیر توسعه منابع انسانی این شرکت منصوب کرد.

 

 در حکم مرتضی شاهمیرزایی به طالبی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، تجارب ارزشمند و حسن سوابق جنابعالی در حوزه منابع انسانی، به موجب این حکم به سمت «مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی» منصوب می‌گردید.

منابع انسانی، رکن و سرمایه اصلی همه سازمان‌ها در نیل به افق و اهداف سازمانی می‌باشد. امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب کارکنان و کارشناسان شریف و خدوم صنعت پتروشیمی و توجه ویژه به جایگاه واقعی نیروی انسانی، افزایش انگیزه کارکنان و تقویت روحیه همبستگی سازمانی، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، و تعامل سازنده با منابع انسانی شرکت‌های تابعه و همکار، در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.»

حجت‌اله طالبی متولد ۱۳۴۳ با حدود ۳۵ سال سابقه خدمت در صنعت نفت و ۲۷ سال حضور مستمر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مدیران باسابقه در حوزه منابع انسانی است. وی دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت صنعتی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشکده مدیریت دانشگاه صنعت نفت است.

سابقه فعالیت در هسته مرکزی گزینش وزارت نفت، رئیس هسته گزینش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سرپرست آموزش و توسعه مدیریت اداره کل برنامه‌ریزی منابع انسانی، رئیس کل برنامه‌ریزی منابع انسانی، معاون برنامه‌ریزی و تجهیز منابع انسانی و مشاور مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کارنامه کاری طالبی دیده می‌شود.

وی همچنین فعالیت‌های متعددی در زمینه امور فرهنگی در حوزه بسیج، فعالیت‌های قرآنی و نیز شورای اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مدت حضور خود در این شرکت داشته است.

https://ipna.news/158932کپی شد!