مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در امور زنان و خانواده منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حکمی معصومه زمانی را به‌عنوان مشاور خود در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)؛در حکم مرتضی شاهمیرزایی به معصومه زمانی آمده است:

«با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و شاخصه‌های بارز اخلاقی سرکار عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مشاور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در امور زنان و خانواده» منصوب می‌گردید.

با توجه به نقش اساسی و ممتاز بانوان در دستیابی به آرمان‌های نظام اسلامی در دوران گام دوم انقلاب، و ضرورت برنامه‌ریزی، هماهنگی و تعامل سازنده در جهت ارتقای فضایل اخلاقی و شاخص‌های اعتقادی و عملی، امید می‌رود با سرلوحه قرار دادن سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و همفکری و بهره‌گیری از آرا و نظرات بانوان همکار، جهت اعتلای جایگاه رفیع زن در سازمان‌های دولتی به‌ویژه در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی موفق باشید. انتظار دارد نسبت به ارائه راهکارهای توانمندسازی، تقویت ارتباطات مناسب سازمانی، شناسایی مشکلات و ارائه راهکارهای رفع آنها در چارچوب قوانین و مقررات و امکانات سازمان، همچنین تحکیم بنیان خانواده و انعکاس دیدگاه‌های بانوان به اینجانب اهتمام ورزید.

با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام وظایف و امور محوله موفق و مؤید باشید.»

معصومه زمانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی با بیش از ۱۹ سال حضور در صنعت پتروشیمی از نیروهای باتجربه این شرکت است. وی، در سال ۱۳۸۱ از طریق آزمون استخدامی وارد صنعت پتروشیمی شد و به‌عنوان کارشناس ارشد اتاق کنترل در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر فعالیت خود را آغاز کرد و در تمام مراحل پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی این پتروشیمی حضور داشت. همچنین وی از سال ۱۳۸۵ در واحدهای آموزش و دفتر معاون وزیر در شرکت ملی صنایع پتروشیمی فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹به‌عنوان کارشناس کنترل تولید مشغول به کار بوده است. زمانی از سال ۹۹ تاکنون در واحد برنامه‌ریزی تلفیقی مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی مشغول به فعالیت است.

https://ipna.news/158928کپی شد!