بازدید مدیرعامل شستا از پتروشیمی غدیر

طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی غدیر اجرایی و توسعه این پتروشیمی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بومی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، مدیرعامل شستا با حضور در پتروشیمی غدیر، ضمن بازدید و بررسی عملکرد و روند اجرای پروژه های شرکت، از اجرایی شدن طرح های توسعه ای در آن پتروشیمی خبرداد.

علی رستمی مدیرعامل شستا، در ادامه سفر خود به استان خوزستان با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی به همراه اسماعیل لله‌گانی مدیرعامل بانک رفاه، اعضای هیات مدیره و معاونین شستا از شرکت پتروشیمی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر بازدید کرد.

رستمی در حاشیه این بازدید، ضمن تاکید بر سیاست هم‌افزایی و وحدت در شرکت‌ها و دستگاه‌های خانواده وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی، گفت: همکاری بین بخشی و هم‌افزایی شستا با شرکت‌های اقتصادی تأمین اجتماعی مانند بانک رفاه کارگران و شرکت‌های تابعه این بانک می‌تواند آثار مثبتی را برای همه مجموعه خانواده رفاه به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل شستا افزود: با توجه به شعار سال که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است، برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای، رفع چالش‌ها و موانع باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان بومی استان در زمینه‌های مختلف استفاده و بهره‌برداری کرد.

وی شفافیت را از مهمترین راه کار های مبارزه با فساد برشمرد و عنوان کرد: عرضه محصولات از طریق بورس و نظارت بر آن یکی از راه‌های مبارزه با فساد است.

حسین صفاری مدیرعامل پتروشیمی غدیر نیز در این بازدید بیان کرد: از مهم ترین اقدامات انجام شده، احداث واحد کلرآلکالی است که گام مهمی در خودکفایی و تولید این محصول به عنوان خوراک اولیه صنعت پتروشیمی محسوب می شود.

وی گفت: شرکت پتروشیمی غدیر به منظور تامین وینیل کلراید مورد نیاز از دو روش کلریناسیون مستقیم و اکسی کلریناسیون استفاده نموده که خوراک مورد نیاز واحد اکسی کلریناسیون اتیلن ( تامین از خط اتیلن غرب) و اکسیژن (تامین داخل مجتمع) است.

 

https://ipna.news/158903کپی شد!