مطالبات مهم مردم خراسان شمالی؛ اجرای فاز دوم پتروشیمی

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس گفت: مطالبات مهم مردم استان اجرای فاز دوم پتروشیمی است.

محمد وحیدی ، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز، جرگلان، گرمه و جاجرم و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی درباره مجتمع پتروشیمی خراسان واکنش نشان داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این خصوص گفت: از مطالبات مهم مردم استان اجرای فاز دوم پتروشیمی است که شستا و سهامداران پتروشیمی لازم است به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه شستا نگران خوراک گاز و آب نباشد،زیرا خوراک با پیگیری رئیس جمهور و آب از طریق پساب تامین می شود، افزود: پس از بازنشستگی نیروهای پتروشیمی،ظرفیت های مدیریتی می تواند در اختیار جوانان ما قرار بگیرد، هم توان و هم‌ ظرفیت آن را داریم.‌

وحیدی بیان کرد: جوانان بسیاری در روستاهای اطراف پتروشیمی ظرفیت کار دارند اما دیده نشده اند، حتی نیروهای کار ساده نیز از استان های دیگر جذب شده اند، چرا؟ اینکه سود پتروشیمی در استان های دیگر  می رود نوش جانشان! اما چرا سرمایه در گردش این مجتنع در تهران است؟چرا گردش مالی پتروشیمی در بانکهای استان نیست؟

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس خاطرنشان کرد: پتروشیمی تعهدات زیادی از جمله لایروبی رودخانه اترک، مسئولیت اجتماعی و جذب نیروهای روستاهای اطراف را دارد که باید عملی کند از این رو خبرنگاران مطالبات مردم را از پتروشیمی خواسته اند و آقای رستمی بهتر بود جلسه را با این قشر برگزار می کردند.

https://ipna.news/158805کپی شد!