بی تفاوتی هلدینگ خلیج فارس نسبت به تفاهم‌نامه های نمایشگاه توانمندسازی بندرماهشهر

نمایشگاه توانمندسازی شرکت های بندرماهشهر در اردیبهشت ماه امسال در بندرماهشهر برگزار شد و ۵۵ تفاهم‌نامه با شرکت های مستقر در این شهر به امضا رسید، تاکنون هیچگونه شفاف سازی در خصوص تفاهم‌نامه ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، تفاهم نامه هایی که توسط مدیران هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه توانمندسازی بندرماهشهر با مدیران شرکت های بندرماهشهر امضا شد، با گذشت بیش از ۷ ماه، هیچ نتیجه ای نداشته است.

عدم پاسخگویی مدیران هلدینگ خلیج فارس در این خصوص و پیگیری های صورت گرفته از چند مجموعه ای که هلدینگ خلیج فارس با آنان تفاهم نامه را به امضا رسانده، برخلاف وعده های اولیه بی نتیجه بودن این نمایشگاه را عنوان می‌کند.

در افتتاحیه این‌مراسم، نماینده بندرماهشهر در مجلس و امام‌جمعه وقت موضوع ضمانت اجرایی تفاهم‌نامه های این نمایشگاه و حمایت از شرکت های منطقه را عنوان کردند که وعده های مدیران هلدینگ خلیج فارس تحقق پیدا نکرد.

این در حالی است که جواد گلی مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در خصوص اشتغال جوانان بندرماهشهر توسط رونق شرکت های منطقه با عقد این تفاهم نامه ها صحبت به میان آورد، اما تا کنون نه تنها هیچ گزارشی بیان نشده حتی وی پاسخگوی صحبت های خود نیز نبوده است.

https://ipna.news/158707کپی شد!