سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) معارفه شد

در مراسمی با حضور رضا توکلی سرپرست شرکت تاپیکو و اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC)، حجت الله برامکی به عنوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ توکلی سرپرست هلدینگ تاپیکو با تاکید بر عزم جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای جوانگرایی و ایجاد تحول در مجموعه‌های تابعه گفت:حرکت کشور به سمت توسعه و تحول به فکر نو، اندیشه پویا، آرمان‌خواهی و نیروی محرکه جوانان و صد البته تجربه و اندوخته مدیران پیشین نیازمند است.

سرپرست تاپیکو، با اشاره به اینکه امروز بهترین زمان برای توجه به جوانان در بدنه مدیریتی دولت است و می‌توان اقدامات خوب و مناسبی در این زمینه انجام داد، افزود: امیدوارم در دوره مدیریت حجت‌الله برامکی به عنوان مدیری جوان و پر انرژی شاهد اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های کلان شستا و تامین واقعی منافع چهل و دومیلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشیم.

برامکی سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC)، نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پیشین این شرکت گفت:

«مجموعه PIIC مجموعه‌ ارزشمند و معتبریست و امیدوارم در دوره جدید، با کمک جوانهای مؤمن و پُرانگیزه‌ای که سرشار از نیروی جوانی، فکر روشن و ابتکار پی‌درپی هستند این شرکت را به اوج اعتلاء برسانند و شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب در جهت تامین منافع سهامداران، تحقق اهداف و سیاست‌های کلان شستا و سازمان تامین اجتماعی باشیم.

شایسته ذکر است؛ حجت الله برامکی ۳۶ سال دارد و دارای مدرک دکترای مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز است. از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست هیات مدیره دوده صنعتی پارس و مدیریت نظارت بر هلدینگ سیمان تامین و هلدینگ کشتیرانی در شستا اشاره کرد.

در این مراسم همچنین از زحمات علی علامه‌راد، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، تقدیر و تشکر شد.

https://ipna.news/158618کپی شد!