گوگرد استحصالی پتروشیمی رازی مشکلی برای محیط زیست ندارد

مسئول امور ایمنی و بهداشت شرکت پتروشیمی رازی با اشاره به وضعیت انبارهای روباز دپوی “گوگرد” این شرکت در ماهشهر، گفت: گوگرد استحصالی این شرکت هیچ مشکلی برای محیط زیست ندارد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،عبدالرضا ایروانی در خصوص انبارهای روباز دپوی “گوگرد” شرکت پتروشیمی رازی اظهار کرد: گاز ترش مسجدسلیمان به این شرکت هدایت می‌شود. این گاز، پتانسیل ایجاد خطر زیاد برای محیط پیرامونش را دارد و می‌تواند این شهر را تحت تاثیر قرار دهد و به دلیل این پتانسیل خطر و ارزش اقتصادی این گاز؛ در شرکت پتروشیمی از این گاز، گوگرد استحصال می‌شود.

وی با اشاره به صادر کردن گوگرد استحصالی به خارج از کشور، افزود: گوگرد استحصالی، “پودر” نیست و با وزش باد جابه‌جا نمی‌شود و هیچ مشکلی برای محیط زیست ندارد.

مسئول امور ایمنی و بهداشت شرکت پتروشیمی رازی گفت: گوگرد تولیدی این شرکت گرانول و مشابه تولید گوگرد در کانادا، چین و کشورهای متعدد دیگر است و برای انسان و محیط زیست خطری ندارد.

ایروانی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: دو واحد دانه‌بندی گوگرد داریم تا اگر یکی از واحدها خراب شد، از واحد دیگر استفاده کنیم.

https://ipna.news/158574کپی شد!