پایان مرحله نیمه نهایی دومین جشنواره استعدادیابی پتروماه بندرماهشهر

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: هدف اصلی ما بسترسازی، شناسایی و حمایت از جوانان و نوجوانان فعال در حوزه های هنری و نمایشی است تا بتوانیم جوانان مستعد شهرستان را در سطح ملی مطرح کنیم.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، علیرضا محمودی شاد مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه با هدف شناسایی استعداد تمام جوانان و نوجوانان شهرستان بندرماهشهر برگزار و به همین دلیل ورود به جشنواره برای عموم مردم تمام مناطق شهرستان میسر بوده است.

محمودی شاد در خصوص برگزاری دوره دوم این جشنواره بیان داشت: این جشنواره با حضور ۳۰۰ شرکت کننده در ۱۳ رشته مختلف شروع و به دلیل شرایط کرونا مرحله مقدماتی آن بصورت ارسال کلیپ از شرکت کنندگان به دبیرخانه جشنواره بوده که در نهایت با نظر داوران، ۳۰ اثر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله نیمه نهایی که روز گذشته به پایان رسید ۱۰ اثر به فینال جشنواره که روز ۳۰ آبان ماه انجام خواهد شد راه یافت.

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی با ابراز خرسندی از دستیابی به اهداف این جشنواره از جمله شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر بیان داشت: در دوره گذشته جوانان مستعد بندرماهشهر توانستند با حضور در این جشنواره، به صدا و سیمای خوزستان راه پیدا کرده و یا در مراسمات مختلف منطقه ای از این عزیزان دعوت به عمل آید که این اتفاق برای ما بسیار با اهمیت است.

وی با تاکید بر تحقق اهداف شرکت عملیات غیرصنعتی در خصوص شکوفایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر، اظهار کرد: از دیگر اهداف مهم این جشنواره برگزاری کارگاه های آموزشی برای شرکت کنندگان جشنواره خواهد بود که اولین کارگاه با دعوت از اساتید مطرح برای خوانندگان، مداحان بوده و همچنین درآینده برای سایر هنرها کارگاه های آموزشی را بصورت مستمر انجام خواهیم داد.

علیرضا محمودی شاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه بتوانیم در راستای شناسایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر، با هدف ارتقای این استعدادها تا رسیدن به سطح استانی و ملی دست یابیم.

 

https://ipna.news/158227کپی شد!