تحلیل بنیادی صنایع پتروشیمی کرمانشاه (کرماشا)

تحلیل بنیادی صنایع پتروشیمی کرمانشاه (کرماشا) از سوی محمدزمان حیدری فرد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،  محمد زمان حیدری فرد، تحلیل بنیادی صنایع پتروشیمی کرمانشاه (کرماشا) را منتشر کرد.

مجتمع تولید آمونیاک و اوره کرمانشاه به منظور تأمین کود شیمیایی موردنیاز استان کرمانشاه و استان های همجوار در غرب کشور تأسیس شده است. احداث این پروژه علاوه بر تأمین کود شیمیایی مورد نیاز، در امر ایجاد اشتغال در منطقه، گسترش توان فنی استان و ارتقای دانش متخصصین منطقه نقش بسزایی دارد.

پس از جنگ تحمیلی با توجه به اثرات جنگ بر اقتصاد استان کرمانشاه، تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی کرمانشاه برای بهبود وضعیت اقتصادی استان، راه های مختلفی را بررسی نموده و ضرورت تاسیس کارخانجات تولیدی جهت گسترش فعالیت های اقتصادی در دستور کار قرارگرفت.

باتوجه به نیاز استان کرمانشاه و استان های همجوار به کود شیمیایی، احداث کارخانه تولید کود شیمیایی مورد تصویب قرار گرفت و برای تحقق این هدف، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در سال ۱۳۷۵ به ثبت رسید. در سال ۱۳۷۹ پذیره نویسی به صورت گسترده توسط شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه انجام گرفت. سپس هیئت مدیره شرکت روش مشارکت با دولت را بررسی نموده و با توجه به ضرورت احداث صنعت پتروشیمی در غرب کشور، شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مجوز دولت، مشارکت در احداث پروژه آمونیاک و اوره را پذیرفت. فعالیت های اجرایی پروژه با توجه به تامین منابع مالی پس از پذیره نویسی آغاز گردید.

در حال حاضر پتروشیمی کرمانشاه به عنوان نخستین شرکت خصوصی تولید کننده اوره و آمونیاک در ایران به شکل سهامی عام در حال فعالیت است و سهام آن در تابلوی اصلی بازار بورس و اوراق بهادار ایران با نماد کرماشا مورد داد و ستد قرار می‌گیرد.

https://ipna.news/158173کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهدی مبهوت تحلیل تمام تحلیلهای بنیادی تاریخ بشریت به قبل و بعد از این تحلیل بنیادی تقسیم میشود. چه مرارتها که محمد زمان خان در تهیه این تحلیل نکشیده. شرکت باید حداقل 300میلیون تومن برای این تحلیل پرداخت کنه