مشارکت پتروشیمی در تأمین پایدار آب شرب روستاهای سیستان و بلوچستان

تأمین پایدار آب شرب در روستای امام‌آباد شهرستان کنارک هم‌زمان با هفته وحدت با مشارکت صنعت پتروشیمی انجام شد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، پروژه آبرسانی پایدار به روستاهای امام‌آباد و دولت‌آباد شهرستان کنارک همسو با پویش «سیستان و بلوچستان تنها نیست» و پس از اهدای اقلام بهداشتی، تجهیزات پزشکی، اقلام دارویی و دندان‌پزشکی با راهبری دبیرخانه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی و مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر و کارکنان ستاد پتروشیمی، انجام شد.

برقراری آب شرب پایدار در روستای امام‌آباد شهرستان کنارک با مشارکت شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر، فرمانداری و آبفای شهرستان کنارک و با همکاری هلال احمر استان تهران از نیمه شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و مرحله نخست پروژه در هفته وحدت و با حضور علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بهره‌برداری رسید.

ربانی در حاشیه بازدید از روستاهای امام‌آباد، دولت‌آباد، لوک‌آباد، همت‌آباد، کوه‌بن و نشست با فرمانداری‌های کنارک و زرآباد از تداوم مشارکت شرکت‌ها در آب‌رسانی پایدار در تعداد دیگری از روستاهای محروم شهرستان کنارک و زرآباد خبر داد.

وی از اعلام آمادگی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه انرژی پارس در طرح ساخت مسکن با مشارکت ۵۰ درصدی برای ۵۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: در طرح‌های مسئولیت اجتماعی با اتخاذ راهبرد مشارکت در طرح تلاش می‌شود به هم‌افزایی و توانمندسازی جوامع محلی کمک شود.

اهدای کوله و لوازم تحریر مشارکت شده از سوی کارکنان ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مدرسه روستای همت‌آباد شهرستان زرآباد از دیگر اقدام‌های این سفر بود.

https://ipna.news/158058کپی شد!