افتتاح خانه هلال در شرکت پتروشیمی شازند استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: خانه هلال در شرکت پتروشیمی شازند استان مرکزی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند و جمعی از معاونین شرکت پتروشیمی و جمعیت هلال احمر استان با هدف توسعه خدمات عام‌المنفعه و آموزش‌های امدادی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ علیرضا محمودی در آیین افتتاح خانه هلال، ضمن قدردانی از همراهی شرکت پتروشیمی شازند در برنامه های مختلف افزود: ۲۴۷ خانه هلال در استان فعال است که یکی از اهداف راه اندازی این خانه ها ترویج فرهنگ کمک به همنوع، مساعدت به تسکین آلام بشری و گسترش آموزش های مورد نیاز است.

وی یادآوری کرد: با افتتاح خانه هلال در این شرکت مسئولیت هلال احمر سنگین شده چرا که باید با نهایت سعی و تلاش از ظرفیت های داوطلبان در این خانه بهره مند شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بر تاثیر و اهمیت آموزش ها تاکید کرد و اظهار کرد: به حتم این مهم در زندگی کاری همه افراد موثر است و در شرایط وقوع حادثه نیز آموزش های از قبل آموخته می تواند تاثیر قابل توجهی در مواجهه با حوادث داشته باشد.

محمودی تاکید کرد: در مرحله اول درصدد ارائه آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برای کارکنان شرکت پتروشیمی شازند هستیم و در فاز بعدی نیز برای خانواده های آنها این دوره های آموزش برگزار می شود تا دانش و سطح آگاهی آنان در این حوزه افزاش یابد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه این آموزش برای کارکنان ادارات و شرکتها می تواند جمعیت هلال احمر را در مواقع بحران یاری کرده و از وجود این نیروها استفاده کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه بر آمادگی مشارکت ۲ جانبه جمعیت هلال احمر استان با شرکت پتروشیمی شازند تاکید کرد و گفت: می توانیم با استفاده از ظرفیت این صنعت بزرگ خاورمیانه در استان در خصوص ارتقاء سطح آموزش کارکنان و کارگران این شرکت را همراهی کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند نیز در ادامه ضمن معرفی اجمالی شرکت و حضور بیش از ۴ هزار نیرو در این شرکت، ضمن قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر در خصوص راه اندازی خانه هلال ابراز امیدواری کرد که بتوانیم یکی از همراهان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات در موقعیت زمانی و مکانی باشیم.

مهندس ولد خانی اظهارداشت: شرکت پتروشیمی شازند یکی از اولین ها در ارائه خدمات به همنوع بوده است و این شرکت نیز علاقمند به همکاری تنگاتنگ با هلال احمر استان مرکزی است و درصدد است قدماهایی در راستای اهداف آن بردارد.

وی در پایان تاکید کرد: بسیاری از مواقع نیز نیازمند همکاری جمعیت هلال احمر استان مرکزی هستیم و بیش از ۲۰۰ پرسنل در فاز اول عضو داوطلب شده اند که پیش بینی می شود  با فراخوانی مجدد تعداد افراد داوطلب به بیش از هزار نفر برسد.

https://ipna.news/158025کپی شد!