افزایش درآمد سالانه “پارس”

بیشترین درآمدی که پتروشیمی پارس طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرده از فروش محصول «استایرن منومر» با ۱۱،۴۰۴ میلیارد ریال بوده و «اتان» با ۸،۱۳۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳۲،۱۳۱ میلیارد اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه سال جاری نیز میزان درآمد‌های حاصل‌شده را مبلغی بالغ‌بر ۲۱۱،۲۶۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده، همچنین درآمد‌های این پتروشیمی در شهریورماه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.

مقدار درآمد‌های گزارش‌شده “پارس”بر پایه این گزارش صورت گرفته، درآمد‌های شناسایی‌شده پتروشیمی پارس در شهریورماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش را تجربه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار درآمد‌های این پتروشیمی با رشد ۱۲۴ درصدی روبه‌رو بود.

همچنین بیشترین درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه حاصل‌شده از فروش محصول «استایرن منومر» با ۱۱،۴۰۴ میلیارد ریال بوده و «اتان» نیز با ۸،۱۳۱ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

میزان فروش محصولات پتروشیمی پارس

افزایش درآمد سالانه پتروشیمی پارس در شهریورماهفروش ماهانه پتروشیمی پارس در شهریورماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی پارس در شهریورماه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۲۴۷،۱۵۲ تن اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار فروش محصولات این پتروشیمی برابر با ۱،۷۸۲،۹۷۹ تن گزارش‌شد.

بیشترین میزان فروش محصولات در اختیار «اتان» با ۱۱۳،۳۷۸ تن گزارش‌شده و همچنین گران‌ترین محصول پتروشیمی پارس متعلق به «استایرن منومر» با ۲۴۳،۲۰۷،۶۲۶ ریال بوده که ۴۶،۸۹۲ تن از این محصول در شهریورماه به فروش رسید.

https://ipna.news/158016کپی شد!