اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

امروز سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، مهندسی نصیر ماشین و حمل و نقل پتروشیمی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و صنایع غذایی مینو شرق در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۸هزار و ۷۷۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۱۸هزار و ۷۲۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۹۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۸۸۷میلیارد تومان در بیش از ۵۶۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، مهندسی نصیر ماشین و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سایپا شیشه، پارس خزر و سیمان خزر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۳میلیارد و ۳۷۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۸۸۴میلیارد تومان در ۳۹۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۴۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز و صنایع غذایی مینو شرق بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، کشت و صنعت دشت خرمدره و پالایش نفت شیراز بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/157937کپی شد!