فروش PVC “شغدیر” ۲۶ درصد کاهش پیدا کرد

پتروشیمی غدیر در شهریورماه درآمد‌ شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی گزارش کرده که بیشترین مقدار درآمد در بازار داخلی به‌دست‌ آمده است.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳،۸۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز مقدار درآمد حاصل‌شده طی این دوره را مبلغی بالغ‌بر ۱۷،۳۰۴ میلیارد ریال بوده، همچنین پتروشیمی غدیر مقدار سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۶ ماهه ۱,۳۰۰ میلیارد ریال گزارش کرده است.

 

فروش PVC عملکرد ماهانه پتروشیمی غدیر در شهریورماه+بورس نیوز

پتروشیمی غدیر در شهریورماه درآمد‌های شناسایی‌شده خود را از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی گزارش کرده که بیشترین مقدار درآمد در بازار داخلی با ۲،۲۲۴ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و مابقی درآمد متعلق به بازار صادراتی با ۱،۶۱۵ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های “شغدیر” تا شهریورماه

فروش PVC عملکرد درآمد ماهانه شغدیر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، “شغدیر” درآمدی که در شهریورماه سال جاری به دست آورده نسبت به مردادماه کاهش ۷ درصد روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۰۸ درصد رشد را مشاهده کرد.

همان‌طور که گفته شد پتروشیمی غدیر طی دوره یک‌ماهه منتهی به شهریورماه عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده را در بازار داخلی داشته و بیشترین درآمد شناسایی‌شده در بازار داخلی متعلق به محصول «PVC» با ۲،۲۲۴ میلیارد ریال بوده است.

 

درآمدهای داخلی و صادراتی شغدیر+بورس نیوز

مقدار درآمدی که این محصول از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه شناسایی کرده ۱۰،۴۱۸ میلیارد ریال اعلام‌شده، نرخ فروش این محصول در شهریورماه ۳۳۲،۰۵۴،۱۸۷ ریال شناسایی‌شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۱۱۵ درصد افزایش نرخ را طی این یک سال به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، فروش پتروشیمی غدیر در شهریورماه برابر با ۱۰,۰۴۰ تن اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۲۶ درصد کاهش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین فروش “شغدیر” در بازار داخلی با ۶,۶۹۹ تن رخ‌ داده است.

فروش ماهانه محصولات شغدیر+بورس نیوز

“شغدیر” از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه توانسته فروش ۵۲،۵۴۴ تن از محصولات خود را به ثبت برساند که نسبت به سال گذشته ۳ درصد تنزل پیداکرده، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین مقدار فروش پتروشیمی غدیر در مردادماه با ۱۳,۵۲۴ تن اعلام‌شده است.

https://ipna.news/157921کپی شد!