برگزاری مراسم تقدیر از جهادگران جبهه سلامت در بیمارستان صنایع پتروشیمی بندرماهشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مراسم تقدیر از جهادگران سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با حضور ریاست و مسئولین بیمارستان ، فرمانده سپاه و خانواده شهدای سلامت در بیمارستان صنایع پتروشیمی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از جهادگران جبهه سلامت با حضور کادر درمان و پرسنل پشتیبانی بهداشت و درمان و همچنین فرمانده سپاه شهرستان ماهشهر در بیمارستان صنایع پتروشیمی برگزار گردید. در ابتدا این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید و با قرائت قاری ارجمند سید غفار سجادی آغاز و پس از پخش سرود ملی ،روحانی شیخ سجاد محمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در وصف مجاهدتهای کادر درمان به ایراد سخن  پرداخت. در ادامه سرود سرداران برف پوش و جهادگر توسط محمد عساکره اجرا گردید.
سپس خانم بهرامی نویسنده اولین مجموعه شعر مستقل در وصف شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای فاضلیان از پرسنل آزمایشگاه اشعار خود را در تقدیر از مدافعان سلامت سرودند.
در ادامه سرهنگ کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ضمن تکریم و گرامیداشت این هفته گفت: عرض خسته نباشید و خداقوت دارم به کادر درمان بویژه پرسنل بهداشت و درمان نفت که برای حفظ جان همشهریان، قریب به دوسال است جهاد می کنند و یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس و شهیدان سلامت در سراسر کشور بویژه این دو شهید سلامت، رضا واشنگ و حسین خزاعل  را گرامی می داریم.
وی افزود: از ریاست و مسئولین بیمارستان که با حوزه مقاومت بسیج جهت برپایی این مراسم همکاری نمودند تقدیر و تشکر می کنم. امروز اگر مدافعین سلامت در جبهه مقابله با ویروس ،با شوق وارد عرصه می شوند و حماسه می آفرینند بخاطر تأسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همه رزمندگان حریم امنیت کشور است،چرا که مسیر مشترک این رزمندگان، ایمان به خداوند متعال می باشد.
پس از آن عبادی مداح اهل بیت با مداحی و ایجاد فضای حسینی جمع حاضر را به فیض رساند و بعنوان حسن ختام برنامه، هیات تکواندو شهرستان بندرماهشهر با ادای احترام به حضار و تمثال شهدا و اجرای زیبای شکستن اجسام سخت مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.
در پایان دکترامیرپور به همراه جمعی از مسئولین بهداشت و درمان، سرهنگ بابایی و سروان مقدم فرمانده حوزه بسیج صنایع پتروشیمی با اهدا هدیه و لوح تقدیر بهمراه گل از خانواده شهید سلامت رضا واشنگ و حسین خزاعل تجلیل کردند و پس از آن با حضور در اورژانس تنفسی با اهدا گل و کتاب سردار دلها از زحمات بی دریغ کادر درمان تقدیر نمودند.
دراین بازدید دکتر امیرپور ضمن تشکر از مجاهدتهای پرسنل درمان و بیان تلاشهای بی وقفه آنان در این شرایط سخت شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد. لازم به ذکر است این مراسم به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و شورا و شهرداری شهر چمران برگزار گردید.
https://ipna.news/157740کپی شد!