تجلیل مدیرعامل پتروشیمی ایلام از رئیس و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان‌ چوار!

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با حضور در شبکه بهداشت‌ و درمان شهر چوار، با اهداء لوح سپاس از «دکتر فرزاد بسطامی» رئیس بهداشت‌ و درمان این شهرستان و مجموعه همکاران شان به پاس مجاهدت در حوزه سلامت، تقدیر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛«حسن نجفی سمنانی» مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در این دیدار ضمن‌ تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان‌ شهرستان چوار در راستای واکسیناسیون کارکنان‌ پتروشیمی ایلام، تلاش های مدافعین سلامت‌ را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر و با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مدافعان سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آحاد ملت؛ شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.
«دکتر فرزاد بسطامی» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم، از تلاش‌ها و فعالیتهای صنعتی و اجتماعی مدیرعامل‌ و کارکنان‌ پتروشیمی ایلام تقدیر کرد و در خصوص وضعیت و میزان اجرای واکسیناسیون در منطقه توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به نوپا بودن شهرستان‌ چوار؛ کمبودها و مشکلات بهداشتی- درمانی این شهرستان را تشریح کرد.
گفتنی است؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام ضمن بازدید از تجهیزات و امکانات موجود در این مرکز بهداشتی- درمانی؛ قول مساعد داد که پیگیری های لازم در خصوص کمک به حوزه بهداشت و درمان شهرستان چوار را در حد توان و در قالب مسئولیتهای اجتماعی، به بعمل آورد.
لازم به ذکر است؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام و هیئت همراه در این بازدید یاد و خاطره شهیدان راه‌ سلامت‌ بویژه «دکتر رستمیان و دکتر یونسی» را گرامی داشتند.

 

https://ipna.news/157718کپی شد!