جوانان بومی قبول شده در آزمون هلدینگ خلیج فارس، در ۴ شرکت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر تقسیم شدند

۱۰۰ جوان بومی بندرماهشهری در شرکت های فجر، اروند، کارون و بوعلی تقسیم شدند. این تعداد جدای از قبول شدگان در پتروشیمی بندرامام بوده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، به جز قبول شدگان در آزمون بندرامام، حدود ۱۰۰ جوان بومی شهرستان بندرماهشهر پذیرش و پس از مصاحبه فنی و شروع دوره کارآموزی روز گذشته در ۴ شرکت بزرگ منطقه ویژه تقسیم شدند.

علی عبدالی رئیس کل برنامه ریزی و تجهیز منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار ایپنا اظهار کرد: بنا به هدف افزایش اشتغال در شهرستان بندرماهشهر اقدام به جذب تعدادی از جوانان بومی پس از آزمون و مصاحبه فنی برای سایر شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس کرده که این جوانان در بین ۴ شرکت بزرگ منطقه تقسیم شدند.

وی افزود: این تعداد جدای از پذیرفته شدگان در پتروشیمی بندرامام هستند و با توجه به درخواست شرکت های منطقه، جوانان جذب شده که دوره کارآموزی آن ها نیز در حال اجراست در شرکت های فجر، اروند، کارون و بوعلی تقسیم شده اند.

عبدالی در ادامه گفت: دوره کارآموزی تا انتهای سال جاری ادامه دارد و از ابتدای سال آینده دوره کارورزی نیروهای پذیرفته شده انجام خواهد شد که این دوره حداکثر یکسال به طول خواهد انجامید.

رئیس کل برنامه ریزی و تجهیز منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس در خصوص نوع قرارداد نیروهای جذب شده در پتروشیمی بندرامام و سایر شرکت های تابعه هلدینگ خلیج فارس بیان داشت: قراردادهای موجود بر دو نوع دائم و غیردائم تقسیم می شوند، قرارداد پذیرفته شدگان از نوع مدت دار خواهد بود و نوع مدت موقت و معین تفاوتی ندارد، هرگونه امتیاز و مزایایی که سایر نیروهای قرارداد مدت دار که با آزمون وارد مجموعه های هلدینگ خلیح فارس شده اند به نیروهای جدید پذیرفته شده نیز اعطا خواهد شد.

عبدالی در پایان خاطرنشان کرد: نوع ضوابط حاکم بر قراردادها همان طبقه بندی مشاغلی است که به تایید اداره کار مناطق ویژه رسیده است. قرارداد شرکت های آپادانا و هنگام در منطقه عسلویه که آزمون آن سال گذشته برگزار شد نیز اینگونه بوده و تمام امتیازات گذشته به نیروهای جدیدالورود جذب شده داده خواهد شد.

https://ipna.news/157690کپی شد!