فرماندار بندرماهشهر از مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی پتروشیمی پتروناد آسیا بازدید کرد

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با هدف نظارت بر فرآیند مصاحبه‌ فنی-تخصصی آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر این شهرستان برگزار شد، بازدید و سلامت این آزمون استخدامی را تایید کرد.

فریدون بندری روز پنجشنبه در حاشیه‌ی بازدید از مصاحبه فنی-تخصصی آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایپنا بیان داشت: این شرکت با توجه به چشم‌اندازی که برای خود تعیین کرده، قصد استخدام ۵۴ نفر را از طریق آزمون دارد که به نوبه‌ی خود یک اشتغال‌زایی خوب در منطقه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان مدیران این پتروشیمی و مسئولان شهرستان وجود دارد و با کمک نماینده شهرستان و مساعدت مدیران شرکت، مبنای خوبی برای بومی‌گزینی در این آزمون استخدامی در نظر گرفته شد.

 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: با توجه به ضرایب و امتیازات خوبی که برای داوطلبان بومی در نظر گرفته شد، امیدواریم از تعداد ۵۴ نفر، حداکثر نیروهای جذب شده بومی باشند.

بندری افزود: نظم بسیار خوبی در روند و فضای مصاحبه فنی‌ – تخصصی برقرار بود و ظرفیت خوبی برای برگزاری آزمون‌های استخدامی در واحد دانشگاهی امیرکبیر بندر ماهشهر وجود دارد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تاکید کرد: نواقص جزیی هم وجود داشت که در جلسه‌ای که با مسوولان دانشگاه و شرکت پتروناد آسیا برگزار کردیم، این نواقص را عنوان کردیم و امیدواریم در آزمون‌های بعدی رفع شوند.

گفتنی است سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر پس از بررسی و نظارت بر فرآیند آزمون و نحوه‌ی انجام مصاحبه‌ی تخصصی، سلامت و رعایت عدالت در این آزمون استخدامی را تایید کرد.

لازم به ذکر است علیرضا احمدی مسئول امور صنایع نماینده بندر ماهشهر در مجلس و حجت‌الله رشیدی مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا و زارعی معاونت دانشگاه،بندری را در این بازدید همراهی کردند.

مرحله کتبی آزمون استخدامی شرکت پتروناد آسیا ۱۴ و ۱۵ مرداد امسال برگزار شد و مرحله مصاحبه فنی تخصصی این آزمون از اول شهریور آغاز شد و امروز به پایان رسید.

 

 

https://ipna.news/157554کپی شد!