حضور مؤثر صنعت پتروشیمی در میدان مبارزه با کرونا

رئیس شورای راهبردی و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در حالی که مهار کرونا اولویت نخست کشور است، پتروشیمی پر رنگ‌ترین حضور را در میان دیگر نهادها دارد.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،سیدامید شهیدی‌نیا روز دوشنبه (یکم شهریورماه) در هشتاد و چهارمین نشست شورای راهبردی مدیران این منطقه ضمن تبریک روز پزشک به همه پزشکان و دست‌اندرکاران سلامت جامعه، افزود: به جرأت می‌توان گفت، پتروشیمی بیشتر از دیگر دستگاه‌ها در بحث کرونا برای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به سلامت شهروندان تاکنون مشارکت کرده و در همین زمینه محور اصلی مباحث مطرح شده و مصوبه‌های این نشست شورای راهبردی، کرونا و مقابله با آن است.

در پی مصوبه‌های این نشست، مقرر شد هزینه‌های بستری شهروندان مبتلا به ویروس کرونای شهرستان بندرماهشهر در بیمارستان صنایع پتروشیمی از محل اعتبارهای شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تأمین شود.

تقبل هزینه خرید و تأمین تجهیزات و ملزومات بیمارستانی و پرداخت هزینه ساخت و راه‌اندازی مخزن اکسیژن برای بیمارستان‌های شهرستان، ۲ مورد دیگر از مصوبه‌های مدیران ارشد شرکت‌های پتروشیمی بود.

پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای کادر درمان که به‌صورت موقت برای تأمین کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در دوران کرونا به کادر درمان اضافه شده‌اند و تهیه بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر شهرستان و نیز قدردانی از کارکنان درمان بیمارستان‌های شهرستان از دیگر مصوبه‌های این نشست بود.

در پایان این نشست، رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اهدای لوحی، از خدمات و تلاش‌های محسن آتش‌زمزم، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و دبیر شورای راهبردی درباره اقدام‌های انجام شده در تهیه و تدارکات ملزومات حوزه مبارزه با کرونا و مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.

https://ipna.news/157535کپی شد!